اسپانسر جدید بارسلونا مشخص شد
باشگاه بارسلونا پس از قطع همکاری رسمی با بنیاد و پرواز قطر این بار به سمت کارخانجات پپسی رفته تا فصل آینده را با این کمپانی آمریکایی بگذراند.
انتشار این خبر ضرر مالی زیادی را به خاطر فروش نرفتن پیراهنهای بارسلونا در پی داشته است، بسیاری از هواداران بارسلونا اینک منتظر حک شدن آرم پپسی روی پیراهن بارسا هستند تا لباس جدید را خریداری کنند. به این ترتیب تعداد هنگفتی از پیراهنهای بارسلونا با لوگوی پرواز قطری روی دست فروشگاههای نایک باقی خواهد ماند.
ارسال نظر