۲۹۱۲۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برانکو و پرسپولیس جام می‌خواهند

صبایی‌ها آنقدر جام شهدا را جدی گرفته بودند که بهترین بازیکن این فصل شان رباط صلیبی پاره کرد و مصدوم شد.

ایران ورزشی: صبایی‌ها آنقدر جام شهدا را جدی گرفته بودند که بهترین بازیکن این فصل شان رباط صلیبی پاره کرد و مصدوم شد. پرسپولیسی‌ها هم که از ابتدا با هدف قهرمانی در این رقابت‌ها جلو آمدند و ضمن تدارک برای بازی با سپاهان و شروع دوباره لیگ از این تورنمنت دوستانه جام می‌خواهند؛ پس فینال جام شهدا را باید حسابی جدی گرفت و با وجود اینکه طرفین به این مسابقه به‌ عنوان یک بازی تدارکاتی جدی نگاه می‌کنند همه کار خواهند کرد تا برنده این مسابقه باشند.

علی دایی که تیمش در لیگ برتر در آستانه شکست دادن پرسپولیس بود و در لحظه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کرد همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه دارد. دایی که دوست ندارد هیچ مسابقه‌ای حتی از نوع دوستانه‌اش را ببازد برای شکست مربی سابقش برانکو در بازی امروز به اندازه کافی انگیزه خواهد داشت.

در سوی مقابل برانکو بعد از اینکه جام حذفی را به شکلی عجیب و با اتفاقاتی باورنکردنی از دست داد حالا دو جام پیش رو دارد؛ قهرمانی در جام شهدا و البته مدعی بودن در لیگ برتر که توانسته تیمش را از رده پایانی اکنون به جمع مدعیان برساند.

برای این مسابقه پرسپولیس لوبانوف، انصاری و کفشگری را ندارد اما احتمالا عالیشاه برای تیمش بازی خواهد کرد. صبای قم هم غیر از جلال‌الدین علی‌محمدی که با مصدومیت طولانی مواجه شده سیدمهدی حسینی و مسعود حق‌جو را هم در اختیار نخواهد داشت.

با قهرمانی در جام شهدا به استقبال سپاهان می‌رویم

سرمربی پرسپولیس اگر چه به خاطر همزمانی با تمرین تیمش، کنفرانس پیش از بازی با صبا را از دست داد اما در عوض بعد از تمرین با خبرنگاران حاضر در درفشی‌فر- که تعدادشان خیلی کمتر از همیشه بود- به گفت و گو نشست. گفت و گویی کوتاه که برانکو از آن بهانه‌ای ساخت برای استقبال از بازی با صبا در فینال جام شهدا: «این بازی می‌تواند بازی قشنگی باشد و من مطمئن هستم که تماشاگران شاهد یک بازی جذاب و تماشایی خواهند بود. البته باید اعتراف کنم که تورنمنت شهدا در سطح بسیار خوبی برگزار شده و به ما و بقیه تیم‌های شرکت کننده کمک کرد تا برای لیگ آماده شویم. ما هم سعی کردیم نهایت استفاده را از شرکت در این جام ببریم. در نهایت باید بگویم جام شهدا شروع خوبی برای مسابقات لیگ برتر بود و من و تیمم امروز دنبال این هستیم که قهرمان شویم و با قهرمانی در این جام در شرایط بهتری در لیگ برتر به مصاف سپاهان برویم.»

پروفسور کروات سپس در تمجید از حریف تیمش در فینال گفت: «امروز با تیمی بازی داریم که در نیم‌فصل تقویت شده و نسبت به بازی رفتی که انجام دادیم، قدرتمندتر شده است. شک ندارم این تیم در شرایط خوبی به مصاف پرسپولیس می‌آید و قطعا به قهرمانی فکر می‌کند اما ما نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهیم و با تمام توان‌مان برای شکست دادن صبا تلاش می‌کنیم تا شرایط خودمان را برای شروع دوباره لیگ بهتر کنیم و با جام به استقبال سپاهان برویم.»

درخواست برانکو از مسوولان باشگاه

سرمربی کروات پرسپولیس تاکید کرده که مبلغ پاداش بازیکنانش در صورت پیروزی احتمالی مقابل سپاهان به هیچ وجه اعلام نشود. لیگ که دوباره از سر گرفته شود، پرسپولیس باید مقابل سپاهان قرار بگیرد و همه دوست دارند بدانند در صورت پیروزی در این بازی قرمزها چقدر پاداش می‌گیرند. راست و دروغش گردن راوی اما شنیده‌ایم که پاداش پیروزی برابر سپاهان هم هم‌قیمت با پاداشی است که پرسپولیسی‌ها به خاطر شکست دادن استقلال خوزستان صدرنشین دریافت کردند؛ یعنی مبلغی معادل ریالی ۵ سکه بهار آزادی. حال آنکه برانکو ایوانکوویچ به مسوولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که فعلا هیچ حرفی از رقم پاداش احتمالی به میان نیاورند تا بازیکنانش هوایی نشوند و پیش از این بازی مهم تمرکز خود را از دست ندهند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج