آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۸۳۸۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آمار بهتر اتلتیکو نسبت به رئال و بارسلونا

اتلتیکو مادرید از نظر تعداد بازیکن گلزن، آمار بهتری نسبت به رئال مادرید و بارسلونا دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکو مادرید صدرنشین لالیگا است. نخستین ویژگی‌ این باشگاه که موجب شده به اینجا برسد، خط دفاعی قدرتمند این تیم است. روخی بلانکو تحت هدایت دیگو پابلو سیمئونه در ۱۱ بازی از ۱۸ دیدار لیگ، دروازه‌شان را بسته نگه داشته اند.

در گل‌های زده، اتلتیکو آمار خیلی خوبی بر جای نگذاشته است. سرمربی آرژانتینی پس از پیروزی برابر لوانته گفت: باید بازی بهتری به نمایش بگذاریم تا بتوانیم راحت‌تر به گل دست یابیم. سخنان سیمئونه نگرانی او در آمار گلزنی را نشان می‌دهد. اتلتیکو مادرید در ۱۸ بازی، ۲۵ گل زده است. مهاجمان قرمز و سفیدپوشان آمار خوبی در گلزنی ندارند. جکسون مارتینس و فرناندو تورس تنها دوبار در لالیگا گلزنی کرده‌اند. لوچیانو ویتو، دیگر مهاجم تیم، یک گل به ثمر رسانده است. تنها آنتوان گریزمان آمار خوبی دارد و ۹ گل به ثمر رسانده است. آنخل کورئا نیز دو بار دروازه حریفان را باز کرده است اما ۱۲ بازیکن مختلف برای این تیم گلزنی کرده‌اند و این نکته مثبتی است. تیاگو، کوکه، سائول، کاراسکو و توماس و دیگو گودین، ضعف خط حمله را در گلزنی جبران کردند.

از طرفی بیشترین گل‌های بارسلونا را MSN به ثمر رسانده است. نیمار به همراه لوییس سوارس و لیونل مسی، ۳۵ گل از ۴۰ گل آبی‌اناری‌ها را زدند. سوارس با ۱۵ گل برترین گلزنان لالیگا و نیمار ۱۴ گل به ثمر رسانده است. مسی با توجه به آسیب‌دیدگی‌ و دور ماندن از میادین، ۶ گل زده است. آندرس اینیستا، توماس فرمالن ، مارک بارترا و ایوان راکیتیچ دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.

در ر‌ئال‌ ماد‌رید ۱۰ بازیکن مختلف گلزنی کرده‌اند. مادریدی‌ها تا این جای فصل ۴۵ گل زده اند. ۱۴ گل کریستیانو رونالدو، ۱۱ گل کریم بنزما، هشت گل گرت بیل، سه گل خامس رودریگس، مارسلو، دنیلو و خسه رودریگس نیز دو گل و سرخیو راموس، ایسکو و لوکاس واسکس هم یک گل زده‌اند.

در مالاگا و رئال بتیس بیشتر گل‌های زده توسط مهاجم‌ها تیم به ثمر رسیده است. چارلس هشت گل از ۱۳ گل مالاگا را زده است و روبن کاسترو در بتیس نیز همین شرایط را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج