۲۸۱۸۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنیتس: نگران اخراج شدن نیستم

رافا بنیتس با پیروزی ۳-۱ رئال مادرید مقابل سوسیداد، نفسی به راحتی کشید و فعلا تا بازی حساس با والنسیا از خطر اخراج شدن گریخت.

ورزش سه: رافا بنیتس با پیروزی ۳-۱ رئال مادرید مقابل سوسیداد، نفسی به راحتی کشید و فعلا تا بازی حساس با والنسیا از خطر اخراج شدن گریخت.

دو گل از رونالدو و یک گل از لوکاس واسکز، زمینه ساز پیروزی کهکشانی ها در مقابل سوسیداد سختکوش شد. سوسیداد در برخی مقاطع بازی تیم برتر میدان بود و رئالی ها را به شدت تحت فشار گذاشته بود.

رافا بنیتس در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" ما فقط ده دقیقه از بازی را تحت کنترل نداشتیم و در باقی زمان های بازی تیم برتر میدان بودیم. فرصت های عالی گلزنی را در هر دو نیمه از دست دادیم و بخصوص در نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم.

پس از بازی به همه بازیکنانم از جمله رونالدو تبریک گفتم. این برد نتیجه اتحاد بازیکنان بود و امروز یک تیم یکپارچه را از رئال مشاهده کردیم. وقتی رونالدو پنالتی را خراب کرد، از این بابت خود را مسئول می دانست و نکته مهم این بود که همه تیم پشت رونالدو بودند و برای جبران به او کمک کردند.
نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما بود و در نیمه دوم سوسیداد کمی بهتر عمل کرد ولی پس از خوردن گل تساوی، عالی واکنش نشان دادیم و من بسیار از عملکرد بازیکنانم راضی هستم."

بنیتس در مورد خطر برکناری در صورت ثبت یک نتیجه ضعیف گفت:" من اصلا چنین حسی ندارم و از حالا به فکر بازی بعدی هستیم و روی والنسیا تمرکز خواهم کرد. نگرانی بابت اخراج شدن ندارم."

دلیل بازی نکردن ایسکو و خسه:" من 24 بازیکن در اختیار دارم که فقط 11 نفرشان از ابتدا به زمین می روند و سه بازیکن هم به عنوان یار تعویضی. همین."

اعتراض هواداران به تعویض شدن خامس:" من به عنوان مربی مسئولم که انگیزه را در تمام بازیکنانم به خصوص نیمکت نشینان بالا نگاه دارم. خامس امروز مثل دیگر بازیکنان، عملکردی خوب و قابل قبول داشت."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج