آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۷۶۷۳۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توضیح پرسپولیسی‌ها درباره مالیات قطبی

همه آنچه درباره قرارداد دوم افشین قطبی و باشگاه پرسپولیس شنیده بودیم، به پرداخت نشدن مالیات این قرارداد از سوی باشگاه مربوط می‌شد و ممنوع‌الخروجی این مربی در صورت سفر به ایران.

ایران ورزشی: همه آنچه درباره قرارداد دوم افشین قطبی و باشگاه پرسپولیس شنیده بودیم، به پرداخت نشدن مالیات این قرارداد از سوی باشگاه مربوط می‌شد و ممنوع‌الخروجی این مربی در صورت سفر به ایران. قطبی حتی نتوانست برای دیدار با مادر بیمارش و بعد هم برای حضور در مراسم خاکسپاری او به تهران بیاید و به همین دلیل در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با دلخوری به پرسپولیسی‌ها تاخت. جالب اما واکنش باشگاه پرسپولیس است که ادعا کرده بابت قرارداد افشین قطبی به هیچ‌کس و هیچ‌جا بدهکار نیست.

در توضیح این ادعا محمد امام‌وردی سرپرست امور ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «اولین قرارداد باشگاه پرسپولیس و افشین قطبی به مدت یک سال و برای فصل ۸۷ - ۸۶ منعقد شد و دومین قرارداد در تاریخ ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۸۷ برای دو فصل بود که طی توافقنامه و تسویه حسابی به تاریخ سوم دی‌ماه سال ۸۷ و به درخواست قطبی فسخ شد. در حالی که او در تاریخ ۲۷/۸/۸۷ هم استعفا کرده بود که البته یک روز بعد با این استعفا مخالفت شد. با توجه به پیگیری‌هایی که در ارتباط با این موضوع در سال‌های گذشته از سوی نمایندگان آقای قطبی صورت گرفته بود، باشگاه در آن مقطع با مراجع مختلف نامه‌نگاری‌هایی انجام داد که در این میان امور حقوقی سازمان تربیت بدنی نیز با بررسی مدارک و مستندات موجود، نظر خود را اعلام کرد که طی نامه‌ای از جانب مدیر کل امور حقوقی سازمان برای ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان اعلام و رونوشت آن نیز برای باشگاه پرسپولیس ارسال و تاکید شد نظرات امور حقوقی این نهاد در جریان قراردادها لحاظ شود. در این نامه ضمن اشاره به این نکته قانونی که مسوولیت پرداخت مالیات از نظر نهادهای ذیربط بر عهده مودی است، ضمن اشاره به تعهد سپرده شده از سوی باشگاه برای پرداخت مالیات قرارداد با آقای قطبی بر مفاد صورتجلسه مورخ ۳/۱۰/۸۷ تصریح شد و تاکید گردید با عنایت به فسخ شدن قرارداد به استناد این صورتجلسه و پرداخت مبلغ ۱۱۰ هزار دلار از سوی آقای قطبی کلیه حقوق عینی و فرضی با صلح و تراضی، اسقاط شده است و طرفین حق هرگونه شکایتی به دادگاه‌ها و مراجع داخلی و بین‌المللی را از خود سلب نموده‌اند و به این ترتیب در روابط حقوقی استناد قرار دادن قراردادی که فسخ یا اقاله شده است، خلاف منطق قانونی و قضایی و اصول قراردادی است.

با توجه به کلیه مدارک و مستندات در دو مرحله از سوی برادر آقای قطبی درخواست ملاقات شد که با وجود وقوع تمام این موارد در سال‌های گذشته و خارج از دوره فعالیت مدیریت کنونی باشگاه، به همراه مدیر حقوقی باشگاه با وی جلسه داشتیم که همه مدارک و نتیجه بررسی‌ها را به ایشان ارائه دادیم و در جریان جزییات قرار گرفتند.» دراین‌باره آرش نجفی مسوول امور حقوقی باشگاه هم می‌گوید: «در توافق صورت گرفته بین دو طرف و طبق سندی که در باشگاه موجود است و در اختیار طرف مقابل نیز قرار دارد. دو طرف اذعان به توافق بر فسخ قرارداد کرده و طبق همین سند برای تسویه حساب مقرر شد سرمربی پیشین پرسپولیس بعد از کسر ۷۰ هزار دلار به‌عنوان مبلغ مطالبه خود از باشگاه از محل ۱۸۰ هزار دلاری که در اختیار او بود، مابقی این رقم به مبلغ ۱۱۰ هزار دلار را به حساب باشگاه برگرداند و دو طرف با امضای خود تایید کردند با این انتقال قرارداد دوره ژولای ۲۰۱۰ - ۲۰۰۸ بین آنها فسخ خواهد شد. در واقع این صورتجلسه به معنای آخرین مرحله از حساب و کتاب‌های بین دو طرف تلقی می‌شود. همچنین در این توافقنامه آمده است باشگاه پرسپولیس و آقای قطبی طبق این صورتجلسه حق هیچ‌گونه ادعا و شکایت نسبت به طرف مقابل به دادگاه داخلی اعم از مراجع قضایی و فدراسیون فوتبال یا دادگاه‌های بین‌المللی مانند فیفا را براساس قرارداد مورد اشاره نخواهند داشت و باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند و این اختیار را ندارد که فراتر از این توافقنامه عمل کند.»

واکنش مدیربرنامه‌های افشین قطبی به ادعای پرسپولیسی‌ها

بعد از ماه‌ها سکوت و بی‌تفاوتی، مسوولان باشگاه پرسپولیس حالا ادعا کرده‌اند که بابت قرارداد افشین قطبی حتی یک ریال بدهی ندارند که در تکذیب این ادعایشان، مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های قطبی می‌گوید: «اگر باشگاه این همه مدرک دارد چرا زودتر رو نکرد که در کمیته انضباطی محکوم نشود؟ ما هم مدارکی داریم که مسوول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس، مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال و همینطور کمیته انضباطی این فدراسیون بر حقانیات افشین قطبی و کوتاهی باشگاه پرسپولیس در پرداخت مالیاتی که بر عهده داشته، رای داده‌اند. شتر سواری که دولا دولا نمی‌شود. مسوولان پرسپولیس اگر ادعا دارند که بدهکار نیستند، بهتر است وقتی تعیین کنند تا جلسه‌ای با هم داشته باشیم و با رو کردن مدارک درباره این موضوع مذاکره کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا شرم اوره و باید به حال این فوتبال کثیف باید گریست
      اقا مدیران پرسپولیس اینقدر بیشرفن که حاضر نبودن مالیات قطبی رو بدن که بنده خدا بتونه بیاد و واسه اخرین بار مادرشو ببینه،چقدر ادم میتونه بیشرف و آشغال باشه،حالا ی نفر اومده بجای عذرخواهی و شرمندگی داره اراجیف میگه،البته این مشکل فقط پرسپولیس نیست مدیران استقلال از اونا بیشرفترن که پول پادوانی رو ندادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج