۲۷۳۰۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین بازیکنان سال از نظر «فورفورتو»

مجله معتبر فورفورتو بهترین بازیکنان سال را انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، ۱۰۰ بازیکن برتر سال ۲۰۱۵ توسط مجله فورفورتو انتخاب شدند. سه بازیکن برتر سال در این نشریه، مشابه نامزدهای نهایی کسب توپ طلا هستند. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو نیمار به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. با وجود درخشش روبرت لواندوفسکی او در جایگاه بعدی است و رتبه‌های پنجم و ششم به لوییس سوارس و توماس مولر اختصاص دارد.

در جایگاه هفتم اما نام یک د‌ر‌وازه‌بان دیده می‌شود. پس از مانوئل نویر، گرت بیل، هشتمین بازیکن برتر جهان است. سرخیو آگوئرو و آرین روبن نیز در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند.

آندرس اینیستا، اولین بازیکن اسپانیایی در رتبه پانزدهم این فهرست دیده می‌شود و بالاتر از الکسیس سانچس، ایوان راکیتیچ، فیلیپ لام و پل پوگبا است.

سرخیو بوسکتس و داوید سیلوا به ترتیب دومین و سومین اسپانیایی در این فهرست در جایگاه‌های بیست و یکم و بیست و پنجم قرار دارند.

در میان بهترین مدافعان میانی، نام دیگو گودین در رتبه هجدهم دیده می‌شود و رافائل واران سی‌ام و سرخیو راموس سی و سوم و جرارد پیکه سی و پنجم هستند.

بنا‌بر‌این تیم برتر سال ۲۰۱۵ از نظر این مجله:

مانوئل نویر، فیلیپ لام، دیگو گودین، رافائل واران، داوید آلابا، پل پوگبا، آندرس اینیستا، توماس مولر، کریستیانو رونالدو، نیمار و لیونل مسی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج