آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۷۰۶۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توصیف جالب ونگر از سانچس

سرمربی آرسنال به ستایش از ستاره شیلیایی تیمش پرداخت و توصیف جالبی را درباره او به کار برد. ونگر بسیار خوشحال است که بازیکن بزرگی مثل سانچس را در ترکیب تیمش دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرر، یکی از بهترین خریدهای آرسنال در این چند سال اخیر الکسیس سانچس بوده است. این ستاره شیلیایی دو سال پیش با ۳۲ میلیون پوند از بارسلونا راهی توپچی‌های لندن شد و تاکنون بازیهای درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشته است.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال به ستایش از سانچس پرداخت و توصیف جالبی درباره او به کار برد. این مربی فرانسوی گفت: مهارت و سبک بازی سانچس بی نظیر است. او در میدان همچون یک شیر است و لحظه‌ای دست از تلاش برنمی‌دارد. سانچس مدام در حال دویدن در میدان است. او همواره به بازیکنان حریف فشار می‌آورد و با سرعت و جنگندگی بالایی که دارد مدافعان را خسته می‌کند و در آخر هم زهر خود را می‌ریزد.

او ادامه داد: سانچس بدون آنکه خسته شود به تلاش خود ادامه می‌دهد. او شوت می‌زند، توپ گیری می‌کند و در کارهای دفاعی و هجومی کمک زیادی به تیمش می‌کند. مقاومت و تلاش این ستاره شیلیایی در میدان ستودنی است. او این توانایی را دارد تا برای مدت زیادی توپ را حفظ کند و بسیار نترس و شجاع بازی می‌کند.

ونگر درباره ویژگی خاص سانچس گفت: آنچه از سانچس یک بازیکن استثنایی ساخته است این است که او برای مشارکت با تیم ملی کشور در سفری طولانی به آمریکای جنوبی می‌رود اما به محض اینکه به تمرین آرسنال برمی‌گردد اصلا احساس خستگی نمی‌کند و آماده بازی است. درست است که اختلاف ساعتی زیادی بین انگلیس و کشورهای آمریکای جنوبی وجود دارد اما این باعث نمی‌شود تا سانچس احساس خستگی کند. او بی نظیر است و بسیار خوشحالیم که چنین بازیکن بزرگی را در ترکیب اصلی خود داریم.

آرسنال یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس است. این تیم می‌توانست هفته قبل با شکست دادن وست بروموویچ به صدر جدول رده بندی صعود کند اما شکست غیر منتظره در این دیدار باعث شد تا به رده چهارم صعود کند، البته با تیم صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج