قالیشویی بانو _استیکی
۲۶۷۹۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال با کامل ترین ترکیب مقابل بارسلونا

یک روز مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید با تمام نفرات خود به تمرین پرداخت تا خیال هواداران این تیم تا حدود زیادی راحت شود.

ورزش سه: یک روز مانده به ال کلاسیکو، رئال مادرید با تمام نفرات خود به تمرین پرداخت تا خیال هواداران این تیم تا حدود زیادی راحت شود.

تا سه روز پیش، تردیدهای زیادی در مورد رسیدن برخی بازیکنان رئال به بازی حساس مقابل بارسلونا وجود داشت اما حالا دیگر این نگرانی ها برطرف شده است. مارسلو، کارواخال، سرخیو راموس، گرت بیل، کیلور ناواس و بخصوص کریم بنزما، بزرگترین تردیدهای اردوی رئال مادرید تا پیش از ال کلاسیکو بودند.

راموس که در بازی مقابل سویا بار دیگر به دلیل درد از ناحیه شانه، مجبور به ترک زمین شده بود، طی روزهای اخیر بدون مشکل در تمرینات حضور داشته؛ گرت بیل روز گذشته از آمادگی ۱۰۰ درصد خود برای ال کلاسیکو خبر داد، ناواس نیز پس از یک هفته کار با فیزیوتراپ های رئال، از دو روز پیش در تمرینات گروهی حاضر است؛ کارواخال و مارسلو نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت خود، آماده به نظر می رسند و امروز نیز کریم بنزما بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان رئال به تمرین پرداخت که همه اینها باعث سورپرایز شدن رافا بنیتس شد.

امروز بنیتس پس از مدت ها، همه ی نفرات اصلی خود را در اختیار داشت و حالا امیدواری های او برای پیروزی بر بارسلونا در بازی فردا بیش از پیش افزایش یافته است. خبر خوب دیگر برای رئالی ها اینکه خامس در جریان دو بازی ملی کلمبیا برابر شیلی و آرژانتین دچار مصدومیتی نشده و در تمرین امروز نیز کاملا آماده نشان داد.

بدین ترتیب رئال مادرید فردا با کامل ترین ترکیب ممکن به مصاف بارسلونا خواهد رفت. ترکیب احتمالی این تیم نیز به شرح زیر است: کیلور ناواس، راموس، واران، کارواخال، مارسلو، کروس، خامس، مودریچ، گرت بیل، بنزما و رونالدو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج