۲۶۷۳۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورحیدری: بازی سنگینی مقابل فولاد داریم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه قبل از بازی‌های تیم ملی شو‌ها برگزار و برنامه‌‌ریزی‌هایی می‌شود و بعد از برد هم ناز کردن‌ها آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: منصور پوررحیدری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با استقلال خوزستان اظهارداشت: در این مدت مشکلات بسیار زیادی داشتیم و کادر فنی بخاطر تعطیلی‌های لیگ دستش بسته بود، متاسفانه ۴-۳ بازی برگزار می‌کنیم سپس لیگ تعطیل می‌شود و تمرینات ۲۰ روز می‌خوابد، اینها گرفتاری است و البته برنامه‌های کی‌روش نیز باید اجرایی شود.

وی در خصوص گلایه‌های مظلومی پیرامون اضافه شدن ملی‌پوشان یک روز قبل از انجام مسابقات به تیم‌های لیگی گفت: این هم یک مشکل دیگر است،با اینکه خیلی دوست داریم به تیم ملی امید کمک کنیم، این مشکلات بر سر راهمان قرار گرفته است.شما ببینید سازمان لیگ فشار می‌آورد که تیم‌ها جوان شوند از طرف دیگر اینگونه بازیکنان جوان در اختیار ما نیستند، ما تیم را جوان کردیم که از بازیکنانش استفاده کنیم اما آنها را در اختیار نداریم، در راس این فوتبال باید بگویم که همه چیز دیمی پیش می‌رود و هیچ چیز سرجای خودش نیست.

وی در خصوص محرومیت امین حاج محمدی در آستانه دیدار با فولاد خوزستان گفت: من ۲ روز پیش با نظری جویباری صحبت کردم و هیچ نامه‌ای به دستمان نرسیده بود، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که حالا این بازیکن را محروم کردند، ظاهراً او باید پولی می‌داده و این کار را انجام نداده است.

مدیر تیم فوتبال استقلال درخصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با فولاد خوزستان نیز گفت: ما بازی سنگینی را در اهواز پیش رو داریم، فولاد شرایط خوبی در جدول ندارد و فکر می‌کنم از این بازی فشار زیادی را تحمل کنیم اما از سوی دیگر ما استقلال هستیم و به دنبال گرفتن ۳ امتیاز خواهیم بود چون انتظار از استقلال این است.

وی در خصوص دیدار روز گذشته تیم ملی مقابل گوام نیز گفت: انصافاً از بازی جوانان تیم ملی لذت بردم، از آنها خوب استفاده می‌شود و فکر می‌کنم این مرحله، مرحله‌ای نباشد که ما اذیت بشویم ولی قطعاً دور بعد کارمان سخت خواهد بود، از سوی دیگر به این بازیکنان جوان نباید فشار بیاوریم و باید به آنها آرامش روحی بدهیم.

پیشکسوت و مدیر تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه کی‌روش و عوامل تیم ملی قبل از بازی با گوام این بازی را سخت پیش‌بینی می‌کردند و زمین چمن مصنوعی و نبود ۴ بازیکن اصلی را یک اتفاق بزرگ قلمداد کردند، گفت: همیشه قبل از بازی‌های تیم ملی برنامه‌ریزی‌هایی می‌شود و اتفاقاً وقتی تیم ملی می‌برد ناز کردن‌ها آغاز می‌شود، آقایان تهدید می‌کنند اگر مرخصی ندهید فلان کار را می‌کنیم و اینها «شوها» و برنامه‌ریزی‌هایی است که همیشه اجرا می‌شود، این آقا کارش را خوب بلد است و فکری هم نمی‌شود به حال آن کرد چون قرارداد با او بسته شده و فقط باید نظاره‌گر حرف‌های او باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج