۲۶۷۱۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امامی‌فر: پرسپولیس نیاز به یک پاسور دارد

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر قصد دارد یک بازیکن در نیم‌فصل جذب کند به اعتقاد من بهتر است به جای مهاجم یک بازیکن پاسور به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: علیرضا امامی‌فر در خصوص روند پرسپولیس طی ۱۱ هفته گذشته از لیگ برتر گفت: پرسپولیس با شرایط بدی لیگ را شروع کرد به طوری که التهاب را برای خودش و هواداران خرید اما با تلاش‌های کادر فنی و هیأت مدیره باشگاه کم‌کم از این شرایط ملتهب جدا شد و توانستند به آرامش برسند. هر چند که بعد از این آرامش اتفاق تلخ هادی نوروزی پیش آمد که برای یکسری از بازیکنان انگیزه زیادی ایجاد کرد و یکسری دیگر از بازیکنان را بی‌انگیزه کرد و این موضوع باعث شد تا پرسپولیس ضربه بخورد اما چیزی که مسلم است این است که این نیم‌فصل پرسپولیس باید بازیکنی به تیمش اضافه کند تا ضمن بهتر شدن شرایط بتواند به بالای جدول هم برسد.

مربی فصل گذشته پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از نظر شما ضعف حال حاضر این تیم چیست، ادامه داد: به نظر من پرسپولیس در پست پلی‌میکر و بازیکن پاسور ضعف دارد. البته این تیم دونده‌های خوبی دارد اما در تغذیه کردن مهاجمانشان خیلی باتجربه نیستند و هنوز به تجربه لازم نرسیده‌اند. پرسپولیس تیم معمولی نیست و به هر حال نیاز به یک پلی‌میکر باتجربه است. بازیکنان جوان پرسپولیس قطعا در آینده با کسب تجربه بهتر و بهتر خواهند شد اما نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مهدی طارمی عقب بیاید و خودش توپ بگیرد و بخواهد چند نفر را دریبل کند تا موقعیت بسازد.

امامی‌فر تصریح کرد: با بودن امید عالیشاه،‌مهدی طارمی،‌محسن مسلمان، فرشاد احمد‌زاده و... که همگی بازیکنان دونده‌ای هستند پرسپولیس نیاز به یک پاسور باتجربه هم دارد. هر چند که کامیابی‌نیا و مسلمان تلاش می‌کنند تا این مسئله را انجام دهند. سال گذشته که خود ما در پرسپولیس بودیم محمد نوری‌ راست‌پا و گابریل چپ‌پا هر دو پاسور بودند و با همین بازیکنان توپ‌های زیادی روی دروازه حریفان می‌فرستادیم و همه می‌دیدند که پرسپولیس چقدر در هر بازی موقعیت ایجاد می‌کند. پرسپولیس شاید اگر یک مهاجم گلزن بیاورد مشکلش مقطعی حل شود اما داشتن یک بازیکن پاسور می‌تواند ضعف‌های این تیم را پوشش دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که تعطیلات مکرر لیگ به ضرر پرسپولیس بوده یا نه،‌ ادامه داد:اصولا تعطیلی زیاد در لیگ اتفاق خوبی نیست اما این تعطیلات به سود پرسپولیس بود چرا که چند بازیکن مصدوم داشتند که همگی آنها با رسیدن به شرایط خوب می‌توانند در ادامه بازی‌ها برای تیم مؤثر باشند. از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس هر چه با هم بیشتر تمرین کنند هماهنگ‌تر می‌شوند و این مسئله می‌تواند در نهایت به سود تیم شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار روز شنبه این تیم مقابل استقلال اهواز هم اظهار داشت: استقلال اهواز تیم جوانی است که بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهد و قطعا مقابل پرسپولیس با انگیزه بیشتری به میدان می‌آید اما بازیکنان پرسپولیس هم باید بدانند که باید این چند بازی در تهران را ببرند تا بتوانند به بالای جدول نزدیک‌تر شوند. بازیکنان باید از شرایط میزبانی استفاده کنند هر چند که می‌دانم برانکو آنالیز خوبی از حریفان دارد. همانطور که دیدیم مقابل ذوب‌آهن با اینکه پرسپولیس ۱۰۰ دقیقه ۱۰ نفره بود اما باز هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ حریف خلق کرد و نشان داد با برنامه فوتبال بازی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج