۲۶۶۱۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حاشیه ها در کمین استقلال

استقلال تهران این روزها، دوران عجیبی را پشت سر می‌گذارد. آبی‌های پایتخت که فصل را رویایی آغاز کرده‌اند و فعلا هم صدرنشین هستند، همچنان از کمند حاشیه‌های فراوان مصون نمانده‌اند

روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان: استقلال تهران این روزها، دوران عجیبی را پشت سر می‌گذارد. آبی‌های پایتخت که فصل را رویایی آغاز کرده‌اند و فعلا هم صدرنشین هستند، همچنان از کمند حاشیه‌های فراوان مصون نمانده‌اند. حاشیه‌هایی که شاید اگر نتایج خوب تیم مظلومی نبود، کمر این تیم را می‌شکست. حالا هم شنیده شده این تیم تا نیم فصل با تغییر و تحولاتی رو به رو خواهد بود. تغییر و تحولاتی که ممکن است پازل تاکتیکی تیم پرویز مظلومی را تغییر دهد. این تغییرات البته مانند بادهای موسمی اجتناب‌ناپذیر است.

در گزارش پیش رو نگاهی خواهیم انداخت به لیست احتمالی خروجی و ورودی آبی‌ها در تعطیلات نیم‌فصل

کرارجاسم؛ عصیانگر عراقی

در این سال‌ها نام کرار جاسم، هافبک خوش‌فکر عراقی همواره با حاشیه «عجین» شده. با قهر و غیبت‌های گاه و بیگاه. او امسال هم کم حاشیه‌سازی نکرده. چندباری تمرینات را بهم ریخته و قبل از دربی هم به یکباره غیبش زد تا دست پرویز مظلومی در پوست گردو بماند. همه این رفتارها باعث شده تا بخش عظیمی از هواداران استقلال خواستار جدایی این ستاره عصیانگر شوند. مطبوعات و منتقدان هم اعتقاد دارند نباید پیش از این با یک بازیکن خارجی مماشات کرد. بازیکنی که سال گذشته حتی فدراسیون فوتبال ایران را هم متهم به برخی مسائل کرده بود. با این همه هنوز پرویز مظلومی از کرار جاسم دفاع می‌‌کند. مظلومی که خودش چند سال پیش پای کرار را به استقلال باز کرده بود، این روزها حسابی دوست دارد ستاره ناراضی را در تیمش نگه دارد. روز یکشنبه جلسه هیات مدیره برای تصمیم‌گیری درمورد آینده جاسم برگزار شد و براساس شنیده‌ها نتوانست تصمیمی قاطع در اینباره بگیرد. براساس شنیده‌های خبرنگار «امیدایرانیان»، هیات مدیره استقلال در حال حاضر به دو دسته تقسیم شده؛ طرفداران رفتن کرار و موافقان ماندن او. ظاهرا مدیرعامل و اسپانسر باشگاه با ماندن هافبک عراقی مشکل دارند و می‌خواهند او را اخراج یا دست‌کم به تیم دیگری بفروشند. اما طرفداران مظلومی در هیات مدیره می‌گویند باید نظر پرویزخان مبنی بر ماندن کرار جاسم تامین شود. آنها معتقدند وقتی یک ریال به این هافبک عراقی داده نشده است، نباید از او انتظار رفتارهای منطقی داشته باشیم. انتقاد آنها بیشتر به ش.س، عضو ثروتمند هیات‌مدیره استقلال است که علی‌رغم گفته‌های قبل از شروع فصلش، هنوز یک ریال هم به باشگاه کمک نکرده است. همین هم شده که فعلا خبری از تصمیم قاطع درباره آینده کاری کرار در استقلال گرفته نشده است.

جالب اینجاست که این بازیکن عراقی هفته گذشته در معروف‌ترین برنامه ورزشی عراق هم شرکت کرد و علنا گفت دوست دارد به سپاهان برود. چون می‌داند عمادرضا و هوارملامحمد، دیگر ستاره‌های عراقی لیگ برتر فوتبال ایران هم به این تیم رفته‌اند و روزهای خوشی داشته‌اند.

حالا باید دید آیا در میانه فصل کرار جاسم به تیم سپاهان می‌رود یا خیر. تیمی که فعلا و تا لحظه نوشتن این گزارش سرمربی ندارد!

وحید طالب‌لو؛ نیمکت‌نشین معترض

وحید طالب‌لو را استقلالی‌ها خوب می‌شناسند. و البته خیلی هم دوستش دارند. دروازه‌بان آرام سال‌های دور استقلال که از کشف‌های امیر قلعه‌نویی بود. او در سال‌های گذشته همواره رقابت جذاب و البته دردناکی با مهدی رحمتی داشته. رحمتی که این روزها در اوج است فعلا باعث شده تا دوباره وحید پشت خط دروازه استقلال بماند. جالب اینجاست که مظلومی حتی در بازی‌های حذفی هم به طالب‌لو بازی نمی‌دهد تا این دروازه‌بان خوش‌اخلاق را حسابی ناراحت کند. این روزها شنیده می‌شود طاقت طالب‌لو طاق شده و اصلا بعید نیست در نیم فصل به تیم دیگری برود. البته هر تیمی جز پرسپولیس!

بختیار رحمانی؛ سربازی در اندیشه فرماندهی

بختیار رحمانی نقش بسزایی در قهرمانی فولاد در فصل ۹۲-۹۳ داشت. او مغر متفکر سرخ‌های اهوازی بود و تیم فولاد روی کاکل او می‌چرخید. اما موضوع کارت‌های جعلی سربازی که رو شد، سرنوشت بختیار هم تغییر کرد. او که حتی نظر کارلوس‌ کی‌روش را هم جلب کرده بود و مدام به تیم ملی دعوت می‌شد و مجبور شد یک فصل را بیرون از فوتبال سپری کند و امسال هم برای تیم تراکتور بازی می‌کند تا دوری سربازی‌اش تمام شود. از تبریز خبر رسیده که این هافبک قدرتمند اصلا دوست ندارد بعد از پایان سربازی‌اش در تبریز بماند. به همین دلیل گفته می‌شود او در تعطیلات نیم‌فصل، یعنی درست زمانی که مدت سربازی‌اش تمام می‌شود، به تهران و تیم استقلال تهران کوچ می‌کند. بختیار می‌تواند گزینه خوبی برای خط میانی استقلال باشد.

محمدرضا خلغتبری؛ ستاره سپاهان، یاغی پرسپولیس؟

شماره ۹ سپاهان اصفهان از آن دست بازیکنان پرحاشیه و البته تکنیکی است. خلعتبری این روزها از وضعیت سپاهان خیلی راضی نیست و گفته می‌شود در تعطیلات نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شود. ظاهرا خلعتبری که فعلا به دلیل شادی‌هایش در تیم سپاهان با هواداران پرسپولیس به مشکل خورده، بدش نمی‌آید که به تیم استقلال برود. با این همه از اصفهان خبر رسیده که او باب مذاکره با تیم‌های اماراتی و قطری را هم باز کرده است. ظاهرا جدایی خلعتبری از سپاهان حتمی است اما مشخص نیست این هافبک ریزنقش به تهران می‌رود یا دوبی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج