۲۶۴۵۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش و حقیقی در تمرین تیم ملی

آخرین تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران پیش از دیدار مقابل ترکمنستان برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: ۲۵ بازیکن تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از ساعت یازده صبح امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی گرد هم آمدند تا آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل تیم ‌ملی ترکمنستان در ر‌قا‌بت‌های گروه D مرحله انتخابی جا‌م جها‌نی ۲۰۱۸ روسیه انجام دهند.

در تمرین امروز تیم ‌ملی علیرضا حقیقی و علیرضا جهانبخش، دو لژیونر دیگر تیم ‌ملی در تمرین حضور داشتند تا اولین تمرین خود و آخرین تیم ‌ملی پیش از دیدار مقابل ترکمنستان را انجام دهند.

در ابتدای تمرین کا‌ر‌لوس کی‌روش به صورت اختصاصی با آندرانیک تیموریان گفت‌و‌گو کرد. به نظر می‌رسد این صحبت‌ها مربوط به ویزای کاپیتان تیم ‌ملی برای سفر به کشور گوام است؛ چرا که هنوز روادید او صادر نشده است. قرار بود آندرانیک تیموریان روز گذشته به قطر سفر کند تا کارهای مربوط به صدور ویزای خود را به صورت مستقیم انجام دهد؛ چرا که تیموریان از طریق سفارت آمریکا در قطر برای دریافت ویزای گوام اقدام کرده است.

چهار د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌ملی زودتر از سایر بازیکنان در گوشه زمین زیر نظر دن گاسپار تمرینات خود را برای گرم کردن آغاز کردند و علیرضا حقیقی به عنوان د‌ر‌وازه‌بان شماره یک تیم ‌ملی مسئولیت مربوط به گرم کردن بازیکنان را برعهده داشت. سایر ملی‌پوشان توسط کا‌ر‌لوس کی‌روش گرد هم آمدند و دقایقی چند به صحبت‌های سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل گوش دادند. پس از آن زیر نظر دیگو و مارکار آقاجانیان شروع به گرم کردن بازیکنان کردند.

آنها در نیمه زمین با چند دور دویدن کار خود را آغاز کردند و پس از آن هر کدام به صورت دو نفره روبروی یکدیگر قرار گرفتند و با انجام پاسکاری و حرکات کششی که توسط دیگو داده می‌شد، خود را به صورت جدی گرم کردند.

هوای ورزشگاه آزادی به شدت شرایط مطلوبی را دارد و یکی از بهترین روزهایی تهران که تیم ‌ملی از ابتدای سال جاری تمرین کرده است. به دلیل بارش باران شب گذشته (سه شنبه) کاورهای پلاستیکی روی چمن کشیده شده بود تا زمین خیس نشود که قبل از آغاز تمرین تیم ‌ملی این کاورها از روی زمین جمع‌آوری شد تا ملی‌پوشان بتوانند کار خود را دنبال کنند.

پس از حدود ۱۵ دقیقه از گرم کردن بازیکنان کنار زمین آمدند تا گلویی تازه و چند دقیقه‌ای استراحت کنند. پس از آن مجددا به میانه زمین رفتند تا کارهای تاکتیکی مدنظر سرمربی تیم ‌ملی را انجام دهند. ۳۰ دقیقه ابتدایی تمرین امروز به روی خبرنگاران باز بود. پس از آن به دستور کا‌ر‌لوس کی‌روش تمرین پشت درهای بسته انجام شد تا تیم ‌ملی آخرین اقدامات تاکتیکی خود را پیش از دیدار مقابل ترکمنستان مرور کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج