قالیشویی بانو _استیکی
۲۶۳۵۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نامه حراست وزارت ورزش به اژه ای

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، گفت: این وزارت خانه پرونده مدیران گذشته باشگاه پرسپولیس را به قوه قضاییه ارجاع و پیگیری های لازم را برای صدور رای در این زمینه انجام داده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، گفت: این وزارت خانه پرونده مدیران گذشته باشگاه پرسپولیس را به قوه قضاییه ارجاع و پیگیری های لازم را برای صدور رای در این زمینه انجام داده است.

رضا حسنی خو روز یکشنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات، گفت: در روز های اخیر نامه ای را به محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در خصوص پرونده مدیران گذشته پرسپولیس ارسال کردم تا هرچه سریعتر در رابطه با این پرونده رای لازم صادر شود.

وی در خصوص برخورد با زمین خواران پروژه نقش جهان اصفهان، اظهار کرد: با همکاری تمام دستگاه های مربوطه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بیت المال بازگشته است و اقدامات مناسبی برای بازگرداندن زمین های زیادی به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفته است.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اجاره دادن اماکن ورزشی ماده ۸۸، افزود: گزارش جامعی در این باره تهیه شده است که یک نمونه از آن افزایش ۱۰ برابری درآمد استان تهران از یک به ده میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد تا اماکن ورزشی را به صورت کامل واگذار کند و یا به صورت اجاره های بلند مدت به افراد تحویل دهد تا بهره بری بیش از ۱۲ هزار اماکن ورزشی در کشور افزایش یابد.

حسنی خو درباره مصاحبه های دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی علیه یکدیگر در چند روز گذشته و واکنش وزیر ورزش و جوانان در این مورد، گفت: وزیر ورزش و جوانان در نشستی که با اعضای فدراسیون فوتبال داشت، گوشزدهای لازم را در این زمینه به آنان اعلام کرد به گونه ای که در روزهای اخیر این جو بهبود یافته است.

بیست و یکمین نماشگاه مطبوعات روز گذشته با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» و با حضور بیش از ۷۰۰ رسانه در ۵۶۷ غرفه در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

این رویداد بزرگ رسانه ای کشور همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان و مسوولان خواهد بود و ۲۲ آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج