۲۶۳۵۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هفته دوازدهم سری آ ایتالیا

رم فاتح دربی «دلاکاپیتاله» شد

دوازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی قرمزپوشان شهر رم در دربی پایتخت ایتالیا و برتری بانوی پیر در خانه امپولی پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: دوازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی قرمزپوشان شهر رم در دربی پایتخت ایتالیا و برتری بانوی پیر در خانه امپولی پیگیری شد.

در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) پنج بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها در مصاف قرمز‌‌ها و آبی‌های شهر رم موسوم به دربی دلاکاپیتاله این تیم فوتبال رم بود که موفق شد لاتزیو را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

در این بازی تماشایی و پرسرعت که رم میزبان نسبت به لاتزیو تلاش به مراتب بیشتری برای رسیدن به گل داشت، ادین ژکو در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی گل اول را برای رم به ثمر رساند. این پنالتی حاصل فراری بود که این مهاجم بوسنیایی به سمت محوطه جریمه لاتزیو انجام داد، اما جنتیلتی، مدافع آبی‌پوشان او را نقش بر زمین کرد. در شرایطی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند خطا خارج از محوطه رخ داده داور نقطه پنالتی را نشان داد و به این ترتیب ژکو کار نیمه تمامش را تمام کرد.

حملات رم در ادامه بازی باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۶۳ مزد بازی بهتر خود را گرفت. این بار ژروینیو بود که در یک ضدحمله با فراری سریع مارکتی، دروازه‌بان لاتزیو را تسلیم کرد.

رم با پیروزی در دربی دلا‌کاپیتاله ۲۶ امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول سری A صعود کرد. این شصت‌و‌ششمین پیروزی رم در تمامی بازی‌های رودررویش برابر لاتزیو و شصتمین پیروزی‌اش در دربی‌های دلاکاپیتاله در رقابت‌های رسمی بود. آمار لاتزیو نیز ۴۸ پیروزی در تمامی دربی‌ها و ۴۲ پیروزی در دربی‌های رسمی است.

در دیگر بازی مهم امشب یوونتوس بحران‌زده در خانه امپولی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید، آن هم در شرایطی گل اول بازی را دریافت کرده بود. ماسیمو ماکارونه در دقیقه ۱۹ گل اول را برای امپولی زد، اما ماریو ماندزوکیچ در دقیقه ۳۲، پاتریس اورا در دقیقه ۳۸ و پائولو دیبالا در دقیقه ۸۴ برای یوونتوس گلزنی کردند تا سه امتیاز این بازی به بانوی پیر برسد. یوونتوس با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با صعودی سه پله‌ای در رده هفتم جدول سری A قرار گرفت.

نتایج سایر بازی‌های امشب سری A به شرح زیر است:

فروزینونه ۲ - جنوا ۲

پالرمو یک - کیه‌‌وو صفر

ساسولو یک - کارپی صفر

هفته دوازدهم سری A امشب با انجام دو دیدار دیگر دنبال می‌شود که در نخستین آنها از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران ناپولی میزبان اودینزه است و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ فیورنتینا به خانه سامپدوریا می‌رود.

در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌های اینتر، رم و فیورنتینا به ترتیب با ۲۷، ۲۶ و ۲۴ امتیاز اول تا سوم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج