۲۶۱۶۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: پیگرینی نابغه است

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ به ستایش از همتایش در منچسترسیتی پرداخت و او را نابغه خواند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از DPA، پپ گواردیولا یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی است. قرارداد این مربی اسپانیایی با بایرن مونیخ تابستان سال جاری به پایان می‌رسد. این درحالی است که او هنوز قراردادش را با این تیم آلمانی تمدید نکرده است و اصلا معلوم نیست آیا او در این تیم می‌ماند یا نه.

رسانه‌های انگلیسی در صورت جدایی گواردیولا از بایرن، جایگزین پیگرینی در سیتی می‌دانند. سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ تاکید کرد علاقه بسیار زیادی به پیگرینی و تفکرات تاکتیکی او دارد و چیزهای زیادی از این مربی شیلیایی یاد گرفته است. او گفت: علاقه زیادی به پیگرینی و تفکرات هجومی او دارم. چیزهای زیادی از این مربی بزرگ یاد گرفتم. بسیار خوش شانس هستم که هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا با این مربی بزرگ روبه‌رو شدم. خودم را یکی از دوستداران سبک مربیگری پیگرینی می‌دانم.

گواردیولا ادامه داد: وقتی به بازی منچسترسیتی نگاه کنی، حتی اگر نفمهیده باشی سرمربی این تیم، پیگرینی است، می‌توانی رگه‌هایی از تفکرات این مربی شیلیایی را در سبک بازی این تیم ببینی. پیگرینی از آن دست مربیان است که در هر حالتی، چه زمانی که تیمی قدرتمند داشته باشد و چه ضعیف، تفکراتش را دارد و سبک بازی تیم‌های او ویژه است.

گواردیولا که تیمش در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال برود، در ادامه افزود: پیگرینی از مربیانی است که دوست دارد تیمش مالکیت میدان را در اختیار بگیرد و بازی هجومی را در دستور کارش قرار دهد. او در هر تیمی که مربیگری کرده است، خوب کار کرده و تیم‌های او فوتبالی بسیار زیبا به نمایش می‌گذارند. وقتی پیگرینی در رئال مادرید، ویارئال و مالاگا بود، با این مربی روبه‌رو شدم و در همه آن بازی‌ها به دردسر افتادم با بایرن مونیخ هم برابر پیگرینی قرار گرفتم و دوباره به مشکل خوردم.

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در پایان سخنانش گفت: پیروزی یا شکست یک تیم، نمی‌تواند دلیل مناسبی برای ارزشیابی بزرگ بودن و یا نبودن یک مربی باشد. یک مربی بزرگ، تفکرات خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت. پیگرینی یک نابغه در مربیگری است و در هر تیمی که باشد، شکست دادن آن سخت است. او مربی است که فوتبال مدرن را دوست دارد و می‌خواهد تیمش، اجازه نفس دادن به حریف را ندهد. برای او احترام بسیار زیادی قائل هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج