۲۵۹۹۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش کلوپ بعد از نخستین پیروزی

سرمربی لیورپول از این که توانست بعد از سه تساوی پیروزی را با این تیم تجربه کند خوشحال است. او می‌گوید به زمان نیاز دارد و هنوز بازیکنان با تفکرات او آشنا نشده اند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، لیورپول سرانجام با یورگن کلوپ رنگ پیروزی را دید. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس در آنفیلد از بورنموث پذیرایی کرد و در نهایت توانست با گلی که کلاین در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند پیروز این بازی شود و به دور بعد راه یابد.

دیدار برابر بورنموث چهارمین بازی بود که یورگن کلوپ روی نیمکت قرمز پوشان آنفیلد نشست. او پیش از این برابر تاتنهام و ساوتهمپتون در رقابت های لیگ برتر انگلیس و روبین کازان در لیگ اروپا روی نیمکت لیورپول نشست اما در هر سه دیدار به تساوی دست یافت و نتوانست تیمش را پیروز از میدان خارج کند تا این که برابر بورنموث در جام اتحادیه انگلیس به پیروزی رسید.

این مربی آلمانی بعد از این پیروزی که تیمش به دست آورد، گفت: پیروزی در این دیدار برابر ما بسیار حیاتی بود و به همین خاطر هم از بازیکنان اصلی خود استفاده کردیم. خوشحالم که بعد از سه بازی به پیروزی رسیدیم. پیروز شدن همواره حس زیبایی به همه تیم می دهد و طبیعی است که من هم الان خوشحال هستم.

او ادامه داد: سه روز دیگر به بازی حساس برابر چلسی در استمفوردبریج باقی مانده است. دیدار سختی پیش رو داریم. با این پیروزی که به دست آوردیم روحیه تیم بهتر شده است. بازیکنان لیورپول خود را علاقمند به پیروزی و کسب نتایج بهتر نشان می دهند و این مهم ترین چیز برای من است. من تازه هدایت لیورپول را برعهده گرفته ام و با افکار جدیدی که دارم نیاز به زمان دارم. بازیکنان هنوز با تفکرات من آشنا نشده اند. بین قول و فعل فاصله زیادی وجود دارد. ما باید در کنار هم به تلاش خود ادامه دهیم. پیروزی تنها چیزی است که تفاهم ما را بیشتر می کند و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا به این روند خود ادامه دهیم.

آسیب دیدگی بنتکه بهترین مهاجم لیورپول باعث شده است تا هواداران این تیم احساس نگرانی کنند. کلوپ درباره این بازیکن گفت: آسیب دیدگی بنتکه جدی نیست و به احتمال زیاد او می تواند در دیدار حساس برابر چلسی به میدان رود.

دو تیم لیورپول و چلسی تقریبا در شرایط مشابهی به مصاف هم می روند. از یک طرف لیورپول با سرمربی جدید خود می خواهد بعد از دو تساوی رنگ پیروزی را ببیند و به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی برگردد و از طرف دیگر هم رسانه های انگلیسی دیدار برابر لیورپول را آخرین فرصت سران چلسی به ژوزه مورینیو می دانند و این باعث شده تا این دیدار بسیار حساس باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج