۲۵۵۹۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمس: باید فدراسیون‌ فوتسال‌ تشکیل شود

سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران گفت: همه اهالی فوتسال به غیر از فدراسیون فو‌تبا‌ل از تیم ‌ملی و سرمربی فعلی آن حمایت می کنند.

خبرگزاری ایسنا: حسین شمس، درباره همایشی که اخیرا درباره فوتسال برگزار شده بود، اظها‌ر کرد: در این مجمع اعلام شد که همه فوتسالی‌ها از تیم ‌ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، حمایت ۱۰۰ درصدی می‌کنند، ولی موضوعی که بسیار به چشم می‌آمد این بود که آن کس که باید از تیم ‌ملی حمایت کند و به آنها امکانات از جمله لباس دهد، کارش را درست انجام نمی‌دهد.

وی با بیان این که امیدی به حمایت فوتسال توسط فدراسیون فو‌تبا‌ل ندارد، ا‌ضافه‌ کرد‌: متاسفانه امکانات اولیه مثل گرمکن و لباس در اختیار بازیکنان تیم ‌ملی قرار نمی‌گیرد و جای تاسف دارد که ارگانی که متولی فوتسال است توانایی حمایت از آن را ندارد و به همین علت ما خواستار جدایی فوتسال از فدراسیون فو‌تبا‌ل هستیم و امیدواریم که بتوانیم یک فدراسیون مستقل را برای فوتسال تشکیل دهیم.

این کارشناس فوتسال در پاسخ به این سوال که چقدر طول می‌کشد در عمل فدراسیون مستقلی برای فوتسال تشکیل شود و این که آیا واقعا این موضوع قابل تحقق است؟ گفت: بله. محقق شدنی است و نمونه‌اش در برزیل و اسپانیا هم وجود دارد، ولی ممکن است سال‌ها به طول بینجامد. اما ما در‌ این‌ راستا حرکت خواهیم کرد و به دنبال این خواهیم بود که این جداسازی انجام شود.

حسین شمس در پاسخ به این پرسش که راهکار عملی برای یکدل شدن فوتسالی‌ها در کشور چیست؟ تصریح کرد: یکی از فواید این جلسه، این بود که همه کسانی که به نوعی با هم کدورت داشتند به خاطر فوتسال کدورت‌ها را کنار گذاشتند و اتحادی برقرار شد تا کسی نتواند در فوتسالی‌ها نفوذ کند و دیگر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فو‌تبا‌ل بدون نظر اهالی فوتسال نتوانند کسی را به عنوان رییس کمیته‌ به آنها تحمیل کند.

وی افزود: غایب بزرگ این جلسه مانند همیشه رییس کمیته‌ فوتسال بود. او اصلا جرات نمی‌کند در مجامعی که فوتسالی‌ها حضور دارند شرکت کند. او در هر دو دوره قبل هم جرات نکرد در این جلسه شرکت کند.در حال‌ حاضر حدود شش ماه است که ماموریت هیات رییسه قبلی سازمان لیگ فوتسال به پایان رسیده، ولی رییس کمیته‌ فوتسال هنوز جرات نکرده که مدیران باشگاه‌ها را جمع کند چون می‌داند مدیران همه باشگاه‌ها منتظر هستند که او را گیر آورند و مطالباتشان را بخواهند. جای تاسف دارد که کسی را به فوتسال گماردند که جرات نمی‌کند در جمع فوتسالی‌ها شرکت کند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: تیم‌هایی مثل کاشی نیلو و فردوسی مشهد مشکلات فراوانی دارند و هیچ کس نیست که این مسائل را پیگیری کند و رییس کمیته‌ فوتسال به جای این که سفر برود باید به مشکلات فوتسالی‌ها را حل کند.

شمس با اشاره به این که از هر باشگاه ۵۰ میلیون تومان گرفته شده که برای فوتسالی‌ها ساختمان بخرند، خاطر‌نشان کرد: باشگاه‌هایی که به سختی مخارج خود را تامین می‌کنند این مبلغ را داده‌اند و علاوه بر این کمیته‌ فوتسال دو تیم دسته یکی را فروخته است که برای اولین بار در تاریخ فدراسیون فو‌تبا‌ل این اتفاق رخ داده و عجیب است که فدراسیون فو‌تبا‌ل تیم فروشی می‌کند. آنها بهانه‌شان این است که می‌خواهند ساختمان بخرند در صورتی که ساختمانی که فوتسالی‌ها در آن حضور نداشته باشند کدام درد فوتسالی‌ها را حل می‌کند؟ در حالی که تیم پول مسافرت برای انجام بازی‌هایش را ندارد. شما ساختمان می‌خرید که چه شود؟

وی افزود: جامعه فوتسال کسی که در حال‌ حاضر رییس کمیته‌ فوتسال است را قبول ندارد. به دنبال این هستیم که از راهکارهای قانونی استفاده کنیم و او را حذف کنیم و کسی را در کمیته‌ فوتسال بگذاریم که استخوان خرد کرده فوتسال باشد.

سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال در مورد تاثیر همایش اخیر فوتسالی‌ها اظها‌ر کرد: همه اهالی فوتسال از جمله مربیان، بازیکنان، داوران و روسای هیات‌ها در این جلسه حضور داشتند و راهکارهای خوب و موشکافانه‌ای را مطرح کردند.

وی افزود: قرار شد کارگروهی تشکیل شده و نتایج این جلسه را بررسی کنند و دو ماه آینده مجددا جلسه دیگری برای فوتسال برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج