۲۴۷۵۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فان‌ خال خوشحال از پیروزی خانگی

سرمربی منچستر یونایتد از پیروزی برابر ایپسویچ بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستر یونایتد از پیروزی برابر ایپسویچ بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

شاگردان لوئیس فان خال در جام اتحادیه انگلیس از ایپسویچ پذیرایی کردند و موفق شدند که با سه گل به پیروزی برسند و به دور بعد راه پیدا کنند. در این دیدار وین رونی، پریرا و آنتونی مارتیال برای یونایتد گلزنی کردند.

لوئیس فان خال بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه هیچ بازیکنی آسیب ندید. فیل جونز بعد از مدت‌ها به ترکیب تیم ما بازگشت و چند دقیقه ای فرصت بازی به او رسید. سال قبل در همین مرحله برابر حریف خود میلتون تن به شکست دادیم. البته در آن بازی بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم و مجبور شدم که از تیم دوم استفاده کنم. در اولدترافورد به میدان رفتیم و به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتیم. خوشحالم که هواداران از عملکرد تیم خود خوشحال شدند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ به ستایش از پریرا زننده گل دوم تیمش پرداخت و اضافه کرد: باید یک بار دیگر او را ارزیابی کنیم. پریرا عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت و با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه حریف را باز کرد. این بازیکن می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد و به یکی از بهترین بازیکنان ما تبدیل شود به ویژه اینکه در زدن ضربات آزاد توانایی بالایی دارد.

فان خال درباره مارتیال، زننده گل سوم تیمش هم نیز گفت: او بازیکن بسیار متواضعی است و به خوبی می دانم که شم گلزنی بالایی دارد. مارتیال هم سرعت خوبی دارد و هم انگیزه درخشش را دارد. او با کمک هم تیمی هایش می تواند به گلزنی اش ادامه دهد و در فصل سخت و طاقت فرسا به ما کمک کند. پیروزی در هر دیدار خوشحال کننده است و من هم واقعا خوشحالم که تیم ما پیروز از این دیدار خارج شد و بازی خوبی را هم به نمایش گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج