۲۳۱۵۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لیست بازیکنان بی تعصب اما ثروتمند جهان!

روزنامه آس اسپانیا نگاهی دارد به ۱۰ بازیکن پردرآمد و ثروتمند جهان که از فوتبال حرفه‌ای، کسب درآمد حرفه‌ای را خوب یاد گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: گویا دوره تعصب روی پیراهن و رنگ و نام و تاریخ یک تیم گذشته و اگر یک بازیکن مدام بر تعصب خود روی نام تیمش تاکید کند، معنی آن این است که بویی از حرفه‌ای بودن در دنیا فوتبال حرفه‌ای نبرده است.

آس اسپانیا با انتشار فهرستی از این بازیکنان ثروتمند که چندین باشگاه را در چند سال گذشته عوض کرده‌اند به این نکته اشاره دارد که این بازیکنان راه درآمدزایی و کسب ثروت را به خوبی یاد گرفته اما در عمل آنقدرها هم که برایشان هزینه می‎شود سودمند و مفید نبوده و نیستند.

در صدر این جدول آنخل دی ماریا قرار دارد که تا کنون ۴ بار تیمش را عوض کرده و معادل ۱۷۹ میلیون یورو درآمد خالص داشته است. در رتبه دوم این فهرست نام زلاتان ایبراهیموویچ به چشم می‌خورد، بازیکنی که تا کنون ۷ بار تیم عوض کرده و ۱۶۹ میلیون یورو درآمد خالص و معاف از مالیات داشته است.

در رتبه سوم کسی که ۴ بار تیم عوض کرده و ۱۳۲ میلیون یورو درآمد داشته کسی نیست جز جیمز رودریگز و رتبه چهارم با ۸ بار تغییر تیم و ۱۲۷ میلیون یورو درآمد به نیکلاس آنلکا می‌رسد.

کرسپو، ورون، سوارس، فالکائو، رونالدو و گرت بیل دیگر بازیکنان این فهرست ۱۰ تایی هستند که نامشان به عنوان بازیکنان «بی یا کم تعصب» در آس اسپانیا مطرح شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج