آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۲۶۴۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معرفی مهمانان قرعه‌کشی جام جهانی

مهمانان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا: قرعه‌کشی مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی روسیه شنبه در سنت‌پترزبورگ برگزار خواهد شد و تب بیست و یکمین دوره جام جهانی، جهان فوتبال را در بر خواهد گرفت.

در آستانه این رقابت‌ها فیفا اسامی مهمانان حاضر در این مراسم را اعلام کرد. افرادی چون فابیو کانوارو، رونالدو‌، اولیور بیرهوف، دیگو فورلان، هالک، ساموئل اتوئو و رینات داسایف از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه خواهند بود.

هالک مهاجم تیم ملی برزیل که در تیم زنیت سنت پترزبورگ توپ می‌زند به دلیل حضور در فوتبال روسیه یکی از چهره‌های دعوت شده به این مراسم است. این مهاجم برزیلی که در دوره قبل جام جهانی نیز در ترکیب تیمش به میدان رفت، از سپتامبر ۲۰۱۲ در زنیت فعالیت می‌کند. او از طرفداران فوتبال روسیه برای انتخاب به عنوان میزبان جام جهانی بود و اکنون مزد طرفداری‌اش را با حضور در این مراسم گرفت.

قرعه‌کشی مرحله نخست انتخابی جام جهانی ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد و سرنوشت ۱۴۱ تیم حاضر در رقابت‌های انتخابی بیست و یکمین دوره جام جهانی را مشخص خواهد کرد. در قرعه‌کشی روز شنبه از بین تیم‌های آسیایی هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد چرا که فرمت رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا تغییر کرده و حکم صعود به جام ملت‌های ۲۰۱۹ را نیز دارد. رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا چند ماهی است که شروع شده و به این ترتیب قاره آسیا در قرعه‌کشی روز شنبه حضور نخواهد داشت ولی سایر قاره‌ها و تیم‌های حاضر در آن می‌توانند اولین حریفان‌شان را در راه صعود به جام جهانی روسیه بشناسند.

هالک درباره حضور در این مراسم می‌گوید خیلی خوشحالم چرا که این روز با روز تولدم همزمان شده است. از اینکه من را به مراسم قرعه‌کشی دعوت کرده‌اند، خوشحالم و امیدوارم که در این رقابت‌ها حاضر باشم. من کاملا به فرهنگ فوتبالی در روسیه عادت کرده‌ام و خانواده‌ام سنت‌پترزبورگ را دوست دارند. من آدمی هستم که سفر زیاد می‌کنم و با شهرهای روسیه آشنایی دارم و مطمئنم که جام جهانی روسیه یکی از موفق‌ترین جام‌های جهانی تاریخ خواهد شد چرا که زیرساخت‌های این جام از مدت‌ها پیش آغاز شده و فکر می‌کنم یک جام جهانی بسیار خوب را شاهد باشیم.

آلکساندر کرژاکف مهاجم تیم ملی روسیه و رینات داسایف دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال روسیه دو چهره‌ی فوتبالی روسیه هستند که در این مراسم حاضر خواهند بود و قرعه‌ها را در قصر کنستانتین بر خواهند داشت. داسایف نیز درباره این مراسم می‌گوید، من خودم را جزئی از جام جهانی ۲۰۱۸ می‌دانم و مطمئنم مراسم به خوبی برگزار خواهد شد. روسیه میزبانی جام جهانی را نخرید و به حق و شایسته به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شد و شک نکنید که این جام یکی از بهترین جام‌های جهانی خواهد شد.

رینات داسایف در جام‌های جهانی ۱۹۸۲، ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ بازی کرد و اکنون به عنوان یکی از سفیران جام جهانی روسیه مطرح است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج