۲۲۱۷۶۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حالا کامنت بگذار آقای هدایتی!

گلزن ایرانی دربی در تهران آواره است تا جوانِ عراقی یک میلیارد از سرخ ها بگیرد.

آی اسپورت: تلخ ترین روایتِ امروز فوتبال ایران، نه مصاحبه علی علیپور، بلکه شرایط اسفباری است که این فوتبالیست جوان را وادار می کند در یک رسانه عمومی درباره مشکلات تلخ زندگی اش حرف بزند. علیپورِ جوان تا به امروز فقط ۱۰ میلیون از قرمزها گرفته و بی ناز و ادا، بدون پیش کشیدن پای تیم های کویتی و منت گذاشتن سر هوادارها، بی چانه زنی و قهر سر قرارداد، هر روز با تیمش تمرین می کند. او، ناجی برانکو در بازی حساس آخر فصل، هنوز خانه ای در تهران ندارد و ناچار است در خانه یکی از دوستانش در نازی آباد زندگی کند و برای تمرین با تیم هر روز ۵۰ کیلومتر تا درفشی فر برود. باشگاه هنوز هم جواب درستی به او نمی دهد. آخر آن ها وقت ندارند و باید هر روز چند صد هزار دلار بگذارند روی قرارداد ضرغام اسماعیل!

فراموشکاری، فشنِ همیشگی فوتبال ایران است. اینجا هیچکس فراموش نمی کند که فراموش کند. مدیران پرسپولیس هم از یاد برده اند که در هفته پایانی فصل گذشته، کدام بازیکن روی سر مدافعان آبی پرید و پایان فصل کابوس وار تیم را شیرین کرد. بازیکنی در جایگاه علیپور بعد از آن گل، باید بیشتر از همیشه مورد لطف باشد و مبلغ خوبی از باشگاه بگیرد اما به نظر می رسد صحبت از چنین روندی در پرسپولیس، هنوز هم شبیه یک رویا باشد.

مصاحبه علیپور با خبرورزشی، در این ساعت ها همه جا دست به دست شده است. در فیس بوک و اینستاگرام خیلی از پرسپولیسی ها این مصاحبه را کپی کرده اند اما هنوز کسی ندیده که حسین هدایتی برای این بازیکن کامنت بگذارد. ظاهرا کامنت های او، تنها به خریدهای تازه و «موج»های جدید اختصاص پیدا می کند. حسین آقا این روزها مشغول تلاش اینترنتی برای نمایش تمایل اش به خرید ضرغام است. او حالا به زبان عربی تسلط دارد و جمله های فارسی مصاحبه علیپورِ جوان و موردظلم واقع شده را نمی بیند. واضح است که شادیِ بخش سکوهای سرخ آزادی در دربیِ اخیر، لیاقت به مراتب بیشتری از این رفتارها دارد اما فراموش نکنیم که در این بخش از دنیا، این لیاقت نیست که سرنوشت آدم ها را تعیین می کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین
      بسیار عالی بود

    • 666666

      دمت گرم . جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج