آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۱۷۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جهانگیری:

سرخابی‌ها را به هر بخشی نمی‌دهیم

معاون اول رییس جمهور می‌گوید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به دست یک بخش خصوصی توانمند اداره شود و اداره این دو باشگاه به دست هر بخش خصوصی داده نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور می‌گوید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به دست یک بخش خصوصی توانمند اداره شود و اداره این دو باشگاه به دست هر بخش خصوصی داده نخواهد شد.

اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و همچنین تیم ملی واترپلوی ایران که عصر امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به منابع مالی محدودی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم تا با تمام توان از ورزشکاران و قهرمانان حمایت کنیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و نحوه واگذاری آنها نیز اظهار کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم در ایران محسوب می‌شوند که بیشترین هواداران را نیز در اختیار دارند و شمار زیادی از جوانان طرفداران این دو تیم هستند و سرنوشت پرسپولیس و استقلال برای آنها بسیار مهم است.

معاون اول رییس جمهور افزود: ما باید آینده این دو باشگاه را به دست کسانی بسپاریم که به فکر منافع این دو باشگاه پرطرفدار باشند نه این که تنها به سود خود فکر کنند. درست است که خصوصی‌سازی به عنوان یک وظیفه بر عهده دولت است اما این بدین معنا نیست که هر نهاد و ارگان و بخشی را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد. تمام تلاش ما این است که این دو باشگاه به دست افرادی بیفتد که توانایی و شایستگی اداره آنها را داشته باشند و به همین خاطر ما این دو باشگاه را به افرادی که توانایی اداره آنها را نداشته باشند نمی‌دهیم و تاکید داریم این دو باشگاه باید طوری فعالیت کنند که مورد قبول طرفداران قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم حرفشون منطقی نیست کسی که داره پول میده می خره خوب به فکر سودشه

      تو مملکت ما دولت اصلا بخش خصوصس را قبول نداره فقط مالیات می گیره و بس .
      اصلا هیچ حمایتی انجام نمی دن این هم دلیل حرف بنده در این خبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج