۲۱۴۷۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واگذاری سرخابی‌ها به هیات مدیره جدید

نصرالله سجادی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس را معرفی کرد و از برگزاری جلسه‌ای با برانکو پس از بازگشت به تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: نصرالله سجادی عصر امروز از تمرین تیم ملی شمشیربازی ایران بازدید کرد و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که وضعیت هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کجا رسید، بیان کرد: ما طی روزهای گذشته مشغول مطالعه درباره وضعیت دو باشگاه بودیم و هیات مدیره نیز مشخص شدند که به شما اعلام می‌کنم. دو باشگاه واگذار به هیات مدیره می‌شوند و آن‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی افزود: جعفر کاشانی، زادمهر، حسین عبدی، دکتر طاهری و حمید گرشاسبی هیات مدیره پرسپولیس هستند و عباس کردنوری، مسعود امامی، شهاب جهانیان، مقداد نجف نژاد هیات مدیره استقلال هستند. یک نفر دیگر نیز به زودی به عنوان هیات مدیره استقلال معرفی خواهد شد و هیات‌ مدیره‌ها امور دو باشگاه را در اختیار می‌گیرند. هیات مدیره برای شروع کار مشکلی نخواهند داشت و حکم‌هایشان امضا شده است و بر اساس ضوابط و مقررات کار را انجام می‌دهند.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا درست است قرار شده با برانکو و نژاد فلاح جلسه‌ای داشته باشد گفت: آقای برانکو که هنوز نیامده که جلسه‌ای داشته باشیم. بایدبه ایران بیاید و برنامه‌هایش را اعلام کند. البته وزارت ورزش در مسائل فنی دخالت نمی‌کند چون آقای برانکو یک مربی خارجی است و ما به عنوان وزارت ورزش با او جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.

سجادی هم‌چنین درباره شمشیربازی نیز گفت: ما معمولا هر هفته به اردوی دو تا سه تیم ورزشی سر می‌زنیم و از آن‌ها بازدید می‌کنیم. در این هفته بسکتبال و قایقرانی را بازدید کردیم و امروز به اردوی شمشیربازی آمدیم. از نزدیک شاهد عملکردشان هستیم تا اگر مسائلی وجود دارد آن‌ها را بشنویم.

او ادامه داد: تیم ملی شمشیربازی ایران برنامه‌های خوبی دارد و برای کسب سهمیه المپیک ریو تلاش می‌کند. در کنار آن خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ آماده می‌کند تا در آنجا نیز عملکرد بهتری نسبت به اینچئون داشته باشد.

سجادی ادامه داد: شمشیربازی از جمله فدراسیون‌هایی است که در اعزام‌های خود دقت لازم را دارد. در اکثر مسابقه‌ها با کاروانی کیفی شرکت می‌کند. ما چند رشته داریم که این گونه برنامه‌ریزی می‌کند که شمشیربازی یکی از آن‌هاست.

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش قصد ندارد سالنی مناسب برای این رشته پرمدال و موفق آماده کند بیان کرد: شما می‌دانید برای ساخت اماکن جدید تا کامل شدن ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام ممنوعیت داریم اما می‌توان از اماکن جدید یا نیمه تمام فضایی مناسب در اختیار شمشیربازی قرار داد. البته خبر دارم ریاست محترم فدراسیون با مدیریت اداره ورزش و جوانان استان مذاکراتی داشته تا یک سالن مناسب که در نظر هم گرفته شده است به شمشیربازی اختصاص داده شود تا در توسعه این رشته تاثیرگذار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج