۱۹۶۷۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دليل تازه ممنوع الخروجي كی‌روش

کارلوس کروش تازه گذرنامه‌اش را گرفته بود و تصور می‌کرد مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش حل شده که یکی از مدیران اداره مالیات اعلام کرد سرمربی تیم ملی همچنان ممنوع‌الخروج است.

کارلوس کروش تازه گذرنامه‌اش را گرفته بود و تصور می‌کرد مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش حل شده که یکی از مدیران اداره مالیات اعلام کرد سرمربی تیم ملی همچنان ممنوع‌الخروج است.

فدراسيون فوتبال با كمك وزارت ورزش مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون تومان به اداره ماليات پرداخت اما مسئولان اداره ماليات مي‌گويند بدهي مالياتي قرارداد كارلوس كروش كه فدراسيون فوتبال موظف به پرداخت آن مي‌شود، دو ميليارد و سيصد ميليون تومان است!

گويا اختلاف بر سر تفاوت قيمت دلار (قيمت مرجع و بازار آزاد) است و همچنين بحث ديركرد و جريمه مالياتي هم وجود دارد. فدراسيون ماليات كروش را برمبناي قيمت مرجع يعني هر دلار ۲۸۲۵ تومان حساب كرده اما اداره ماليات مي‌گويد دلار الان در بازار آزاد ۳۳۲۰ تومان است و فدراسيون اگر مي‌خواهد اين ماليات را طبق قيمت ارز مرجع بپردازد بايد خودش از بانك مركزي تهيه كند.

اين وسط كروش گرفتار شده كه نمي‌داند چه بايد بكند؟! فدراسيون فوتبال اگر به موقع ماليات قرارداد كروش را مي‌پرداخت، الان اين دردسرها به وجود نمي‌آمد اما چه مي‌شود كرد كه فدراسيون فوتبال عادت دارد با‌بي‌تفاوتي‌هايش بحران درست كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج