۱۹۴۸۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: می دانستم برمیگردم

برانکو ایوانکویچ سرمربی باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه نود به گفتگو با عادل فردوسی پور نشست.

وب سایت نود: برانکو ایوانکویچ سرمربی باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه نود به گفتگو با عادل فردوسی پور نشست.

برانکو در ابتدای برنامه با تمجید از عملکرد برنامه نود گفت:برنامه شما خیلی محبوب است و توانسته گام بزرگی در فوتبال ایران بردارد.

وی درباره بازگشت مجدد به ایران گفت:من از زمانی که رفتم میدانستم که روزی به ایران برمیگردم و ایران برای من وطن دومم است ، سالهای خوبی را در ایران سپری کردم و در کنار هم به افتخارات زیادی دست پیدا کردیم ، بازگشت من به ایران مثل یک میدان مبارزه بزرگ است و کارکردن با پرسپولیس و هواداران خون گرم آن بسیار لذت بخش خواهد بود ، مطمئن خواهم بود که به موفقیت دست خواهیم یافت.

برانکو پیرامون عملکرد خود در سالهای پس از حضور در تیم ملی ایران گفت:من افتخار میکنم که به سوابقم باید اشاره کنم ، بعد از اینکه با ایران قهرمان المپیک بوسان شدیم و در آسیا به رتبه سوم رسیدیم و توانستیم کره که در آن زمان تیم چهارم جهان بود را شکست دهیم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کرواسی برای من آمده بود اما من دوست داشتم تا در فوتبال باشگاهی مربیگری کنم و توانستم با دینامو کرواسی به مقام قهرمانی لیگ و حذفی دست پیدا کنم و رکورد ۲۸ بازی پیاپی همراه با پیروزی را به جای بگذارم که در فوتبال باشگاهی دست نیافتنی است . سپس به باشگاه چینی رفتم و در آن لیگ هم به عنوان قهرمانی رسیدم و سپس به تیم التفاق که یک تیم کاملا معمولی بود رفتم و در آنجا تا آستانه کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی جام حذفی نیز پیش رفتم.

ایوانکویچ در مورد بدشانسی هایی که در تیم ملی ایران آورد گفت: مصدومیت بازیکنان قبل از جام جهانی برای من سخت بود، علی کریمی، هاشمیان، مهدوی کیا ، ستار زارعاز جمله بازیکنانی بودند که مصدوم شدند و کار ما را سخت کردند. باشگاه صبا هم دایی و گل محمدی و بختیاری زاده را هم در اختیار تیم ملی قرار نداد و نتوانستیم به آمادگی که می خواستیم دست پیدا کنیم.زمانی که یک تیم چند بازیکن کلیدی اش را از دست بدهد تضعیف می شود. با این حال ما با بدشانسی نتیجه دیدار با مکزیک را واگذار کردیم. برابر پرتغال هم باختیم که رونالدو و فیگو را همراه داشت،آنها نسل طلایی فوتبال پرتغال بودند،همچنین ما با آنگولا یک بر یک شدیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. به نظرم ما باعث شرم مردم مان نشدیم. همین جام جهانی اخیر را ببینید که برزیل هفت گل خورد و اسپانیا خیلی زود حذف شد. وقتی اینها را ببینیم متوجه می شویم که ما نتایج خوبی گرفتیم.

برانکو در مورد اقدامات خوبی که در تیم ملی انجام داد در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به پرسپولیس شناخت دارید و در این تیم جوانگرایی خواهید کرد گفت: بازیکنانی که ما در تیم ملی داشتیم جوان بودندمشخص است که در پرسپولیس باید قبل از هر چیز بازیکنان تیم را آنالیز کنم ، هرکجا که کار کردم تیمی را جا گذاشته که در ادامه هم موفقیت کسب کند. مطمئن هستم که ما بازیکنان جوانی را پیدا خواهیم کرد که بتوانند پیراهن پرسپولیس را برتن کنند. این تیم تماشاگران زیادی دارد و ما باید بتوانیم پاسخگوی احساسات این ارتش میلیونی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چهره محبوبی برای هواداران پرسپولیس است گفت: من به این افتخار می کنم و این برای من تعهد بزرگی ایجاد می کند. تمام تلاشم را می کنم که اینها مایوس نشوند. امیدوارم همه ما بتوانیم شور و شعف زیادی در این مورد داشته باشیم.

برانکو ایوانکوویچ در مورد دستیارانش نیز گفت: توافق کردیم که کادر فنی مورد نظرم در این تیم حضور داشته باشد. کریم باقری از دستیاران ایرانی باقی خواهند ماند. به همراه مدیریت محترم باشگاه تصمیم می گیریم که یک مربی ایرانی دیگر چه کسی باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد رویارویی با حسین فرکی گفت: بسیار افتخار می کنم به آقای فرکی. همکاری خیلی خوبی با آقای فرکی داشتم و به همراه هم نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. ایشان رفیق بسیار خوبی برای من هستند. خوشحال شدم که نتایج خیلی خوبی گرفته است. به ایشان تبریک می گویم. اما روز پنجشنبه رفقات نداریم و رقابت خواهیم کرد.

برانکو با بیان اینکه قراردادش تا پایان فصل آینده است در مورد مالیاتش گفت: موفق شدیم این را با رضایت و مشارکت طرفین حل کنیم آن را. دوست ندارم در دولت ایران بدهکار بمانم و تمایل دارم این عشق و محبت باقی بماند. دوست دارم این عشق همیشه باقی بماند.

وی در مورد اینکه با بداخلاقی ها چه خواهد کرد و آیا لگد علی کریمی به کیف پزشکی در دیدار با پرتغال را دیده بود گفت: بعدا در فیلم این حرکت را دیدم. می توانم درک کنم چرا کریمی آن حرکت را انجام داد. او فقط سه ماه از عمل جراحی اش گذشته بود و ما فشار آوردیم تا بازی کند. او از اینکه نتوانسته برای مردم کاری کند ناراحت بود. با این حال وقتی خوب شد دوباره به بوندس لیگا رفت. من بازیکن بودم و می توانم درک کنم این حرکات را . شاید علی کریمی از دست خودش ناراحت بود و شاید هم به خاطر تعویض ناراحت بود. اگر بازیکن دیگری این کار را بکند دیگر بازی نمی کند!

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که آیا شما در رختکن پس از بازی با آنگولا نامه ای را امضا کردید مبنی بر جدایی از تیم ملی گفت: بعد از جام جهانی من به آقای دادکان گفتم قراردادم تمام شده و دیگر نمی خواهم بمانم. ما قبل از جام جهانی توافق کرده بودیم که هر طور نتایج هم رقم خورد من قراردادم را ادامه ندهم.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل خوب بوده است گفت: من بازیهای تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل را دیدم. در نظر داشته باشید که فقط راهیابی تیم ملی به جام جهانی یک موفقیت بزرگ است. در چنین مواردی همه برای موفقیت تلاش می کنند. ایران با افتخار از دور مقدماتی حذف شد. گروه ایران خیلی سخت بود. همین آرژانتین باید قهرمان جام جهانی می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج