۱۹۱۲۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تلاش سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی

دو دیدار دیگر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز شنبه برگزار می شود و دو تیم سپاهان و ذوب آهن اصفهان به مصاف حریفان می روند.

خبرگزاری فارس: دو دیدار دیگر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز شنبه برگزار می شود و دو تیم سپاهان و ذوب آهن اصفهان به مصاف حریفان می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو دیدار دیگر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز شنبه برگزار می شود. نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم؛

صبای قم- سپاهان؛ زردپوشان در کورس مدعیان می مانند؟

صبای قم در این مسابقه برای حفظ رتبه هشتمی خود تلاش خواهد کرد و شاید شانس رسیدن به پله هفتم را هم در صورت توقف سایپا داشته باشد اما زردپوشان اصفهانی برای اینکه از کورس مدعیان قهرمانی خارج نشوند تلاش می کنند که در این بازی خارج از خانه پیروز شوند. دو تیم از نظر نام بازیکن برابر نیستند و تیم سپاهان بازیکنان مطرح تری دارد با این حال شاید صبا بتواند در میدان از سپاهان امتیاز بگیرد ولی فرکی می داند از دست دادن امتیاز در این مسابقه شرایط تیمش را حتی برای کسب سهمیه آسیایی سخت می کند.

ذوب آهن اصفهان - گسترش فولاد تبریز؛ یحیی به دنبال اولین برد سال ۹۴

یحیی گل محمدی با ذوب آهن نتایج خیره کننده ای داشته و این تیم را تا رده ششم بالا کشیده است و او این شانس را دارد که به رده پنجم جدول هم برسد. یحیی گل محمدی می خواهد سال 94 را هم با برد شروع کند ولی حریف آنها تیم گسترش است که برای فرار از منطقه خطر با تمام وجود بازی خواهد کرد. فراز کمالوند می خواهد از گل محمدی امتیاز بگیرد و نبرد تاکتیکی این دو مربی جوان دیدنی است نبردی که در آن شانس گل محمدی برای پیروزی خیلی بیشتر است. گسترش با وجود اینکه در رده سیزدهم جدول است اما خیلی خوب بازی می کند و آنها سال 93 را با شکست فولاد به پایان رساندند.

هفته ۲۴ جام خلیج فارس

جمعه 14 فروردین

۱۶:۴۵راه‌آهن-پرسپولیس
۱۷:۰۰استقلال خوزستان-تراکتورسازی
۱۷:۰۰نفت‌ م.سلیمان-نفت تهران
۱۸:۵۵استقلال-فولاد

شنبه 15 فروردین

۱۷:۰۰سپاهان-صبای قم
۱۷:۰۰گسترش فولاد-ذوب آهن
سه‌شنبه ۱۸ فروردین
۱۷:۰۰سایپا-پدیده
۱۷:۰۰پیکان-ملوان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج