۱۶۵۷۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نبرد سلفی‌بازها برای عکس گرفتن با کی‌روش

آخرین مرحله آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با ورود کاروان این تیم به شهر سیدنی رسما آغاز شد.

روزنامه فرهیختگان: پس از تاخیری که در هنگام ورود هواپیمای حامل ملی‌پوشان ایران به سیدنی به وجود آمد، این کاروان با توقفی چندساعته در ملبورن سرانجام سه‌شنبه‌شب وارد سیدنی شد تا استارت آخرین مرحله آماده‌سازی شاگردان کی‌روش برای جام ملت‌ها و نبرد با بحرین، قطر و امارات زده شود. اما طبق معمول و در هنگام ورود تیم‌های ورزشی ایران به مسابقات بین‌المللی، ایرانیان مقیم سیدنی هم برای ملی‌پوشان ایران سنگ تمام گذاشتند تا کی‌روش و شاگردانش در استرالیا خیلی احساس غریبی نکنند. تیم ملی در حالی به سیدنی رسید که استرالیایی‌ها آخرین روزهای سال ۲۰۱۴ میلادی را پشت سر می‌گذاشتند و تقریبا در این ساعت‌ها سیدنی نیمه‌تعطیل بود اما جمعیتی چشمگیر از ایرانیان حاضر در سیدنی شب سال نو را به انتظار در فرودگاه سیدنی نشستند. آنها ایستاده بودند تا با پرچم‌های سه‌رنگ ایران ورود نمایندگان کشورشان را خیرمقدم بگویند؛ نمایندگانی که ساعت‌ها روی هوا سرگردان بودند و شاید هنوز از شوک کناره‌گیری علی کریمی هم خارج نشده بودند.

همه به دنبال سلفی با کی‌روش

بیش از ۵۰ نفر از هواداران تیم ملی فوتبال در غیاب مسئولان ایرانی خود را به فرودگاه سیدنی رسانده و آماده استقبال شده بودند. نکته جالب این بود که ایرانیان مقیم سیدنی بدجور به دنبال سلفی گرفتن با سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بودند و بازار رقابت در این زمینه داغ بود. هواداران از همان فرودگاه هم درخواست قهرمانی را به گوش کی‌روش می‌رساندند و با شعار «این تیم ملی منه، دوستش دارم خیلی زیاد، قهرمانی بهش میاد» حسابی حاضران در فرودگاه را تحت تاثیر خود قرار دادند و ملی‌پوشان را در بدو ورود شارژ روحی کردند تا آنها خستگی سفر و اتفاقات اخیر را فراموش کنند. ایرانیان مقیم سیدنی برای کی‌روش هم شعار ساخته بودند و شعار «کی‌روش آریایی» در فرودگاه سیدنی حسابی به دل سرمربی تیم ملی نشست. او در میان لبخندهایش با خیلی از ایرانیانی که تنهای‌شان نگذاشته بودند عکس‌هایی به یادگار گرفت و از این استقبال راضی بود.

نبرد سلفی‌بازها برای عکس گرفتن با کی‌روش

تمرین با حضور پولادی

اما بعد از استراحتی چندساعته ملی‌پوشان فوتبال ایران با حضور در محل تمرینی، نخستین جلسه تمرین خود را برگزار کردند. این تمرین به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شد و ملی‌پوشان ایران زیر نظر کادر فنی نخستین تمرین خود را برگزار کردند.

آب و هوای استرالیا شرایط بسیار نزدیکی به هوایی دارد که ملی‌پوشان ایران در اردوی آفریقای جنوبی آن را تجربه کردند. بازیکنان روی زمین چمن این کمپ تمرین کردند و بعد از انجام این تمرین‌ها زیر نظر کادر فنی، به محل اقامت خود بازگشتند. مهرداد پولادی هم که از دبی به کاروان تیم پیوسته بود بعد از مدت‌ها با ملی‌پوشان تمرین کرد. پولادی که مشکل خدمت دارد، با عفو موقت فرمانده ستادکل نیروهای مسلح صاحب این شانس شد تا تیم ملی را همراهی کند، هرچند که مدافع چپ تیم ملی باید بعد از این رقابت‌ها به تهران برگردد تا تکلیف خدمت سربازی‌اش را روشن کند.

انتقاد از راه دور

شاید بتوان گفت که جدایی علی کریمی از تیم ملی فوتبال ایران در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد. بعد از عدم همراهی کاروان تیم ملی توسط علی کریمی بسیاری از مربیان و پیشکسوتان فوتبال ایران باعث و بانی این اتفاق را کارلوس کی‌روش می‌دانند. در همین یکی، دو روز اخیر چند مربی لیگ برتری، شرایط را برای انتقاد از کی‌روش مهیا دیده و جدایی علی کریمی را بهانه‌ای برای انتقاد از کی‌روش پیدا کرده‌اند. این در حالی است که علی کفاشیان اعلام کرده بود که تحت هر شرایطی کریمی را مجاب به حضور در استرالیا خواهد کرد اما کی‌روش اعلام کرده دیگر احتیاجی به کریمی ندارد. حال باید دید با این اعلام موضع کی‌روش آیا برخی مربیان ایران به انتقاد از او ادامه خواهند داد یا با حمایت از تیم ملی جو را برای آمادگی این تیم مهیا خواهند کرد. برای رسیدن به جواب این موضوع باید تا شروع رقابت‌ها صبر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج