۱۲۸۱۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش به فیلم غیراخلاقی در کلاس داوری

رئیس دپارتمان داوری در واکنش به اظهارات محسن قهرمانی مبنی بر پخش فیلم غیراخلاقی در کلاس داوری توسط وی، تاکید کرد: مگر بچه هستم یا اولین کلاسی است که برگزار می‌کنم که بخواهم چنین فیلمی را در کلاس داوری پخش کنم.

خبرگزاری مهر: رئیس دپارتمان داوری در واکنش به اظهارات محسن قهرمانی مبنی بر پخش فیلم غیراخلاقی در کلاس داوری توسط وی، تاکید کرد: مگر بچه هستم یا اولین کلاسی است که برگزار می‌کنم که بخواهم چنین فیلمی را در کلاس داوری پخش کنم.

حسین عسگری در خصوص اظهارات محسن قهرمانی درباره پخش فیلم غیراخلاقی در کلاس داوری گفت: واقعا نمی‌دانم این حرف‌‎ها برای چه چیزی مطرح شده است. مگر من بچه هستم این کار را انجام بدهم یا اولین کلاس داوری است که برگزار کرده‌ام که در آن کم تجربگی کرده باشم و چنین فیلمی را پخش کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این باره کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از شما خواستار پاسخگویی شده‌اند؟، بیان کرد: چنین چیزی وجود نداشته که بخواهند از من در این باره پرسش کنند و من این قضیه را کاملا تکذیب می‌کنم.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خصوص دیگر اظهارات محسن قهرمانی عنوان کرد: من حرف‌های وی را نخوانده‌ام اما متاسفانه افرادی که در بطن کار نیستند با مطرح کردن چنین حرف‌های به دنبال این هستند که خود را مطرح کنند. من هیچ حرفی درباره حرف‌های وی ندارم و قصد ندارم به اظهاراتش پاسخ بدهم.

عسگری در خصوص این حرف قهرمانی که در شب‌های قدر به یاد وی و اصفهانیان بوده است نیز گفت: من هیچ حرفی درباره ایشان ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج