۱۲۰۲۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خلعتبري: ۵۰۰ ميليون تخفيف مي‌خواستند

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عليرضا رحيمي تخفيف عجيب و غريبي از من مي‌خواستم و مي‌گفت ۵۰۰ ميليون تومان به ما تخفيف بدهيد.

خبرگزاری فارس: مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عليرضا رحيمي تخفيف عجيب و غريبي از من مي‌خواستم و مي‌گفت ۵۰۰ ميليون تومان به ما تخفيف بدهيد.

محمدرضا خلعتبري در مورد بحث حضورش در باشگاه پرسپوليس گفت:‌هواداران پرسپوليس بدانند مي‌خواستم در اين تيم بمانم و با عليرضا رحيمي هم صحبت کردم. زياده‌خواه نيستم اما از قرارداد سال قبل طلب دارم مردم بدانند که اين نبوده که نخواهم در پرسپوليس بمانم و شرط عجيبي نداشتم.

وي افزود: ۴۰۰ ميليون از قرارداد سال قبل باقي مانده که ۳۴۰ ميليون آن را بايد به علي دايي بدهم. رحيمي گفته نمي‌تواند پولي به من بدهد چرا که چک‌هايم براي رويانيان است و خود او بايد پرداخت کرد. او مي‌گويد قراردادم چيز ديگري بود و ۱۰۰ ميليون هم بيشتر دريافت کرد به او گفتم اين موضوع درست است اما براساس قراردادي که در فدراسيون ثبت شده عمل نکرديد.رحيمي مي‌گويد چون مبلغ زياد است نمي‌تواند اين پول را پرداخت کند او از من تخفيف خواست که رقمي عجيب و غريب بود.

خلعتبري در ادامه تأکيد کرد: او ۵۰۰ ميليون تومان تخفيف مي‌خواست شما مي‌دانيد سال قبل با چه شرايطي بازي کرديم ديگر تا همين اندازه بس است هواداران من را حلال کنند دوست داشتم با عشق و علاقه در تيم بمانم اما حالا طلب ۴۰۰ هزار دلاري عجمان باقي مانده و پرداخت پول را عقب انداخته‌اند شايد هم طلب عجمان ۲۵۰ هزار دلار باشد هر تيمي که بتواند رضايت‌نامه‌ام را بگيرد به آنجا مي‌روم.

وي در پايان گفت: اميدوارم پرسپوليس با من يا بدون من در هر جامي موفق باشد اما پرسپوليس سال آينده در سه جام حضور دارد من، مهرداد پولادي و سيدجلال حسيني دوست داشتيم در اين تيم بمانيم با اينکه علي دايي را دلسرد مي‌کنم بسيار ناراحتم اما جدايي من دارد اتفاق مي‌افتد که اميدوارم هواداران ناراحت نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج