۱۲۰۰۳۲۱
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

شهاب - پرسپولیس؛ شاید وقتی دیگر

مدت‌هاست که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند شهاب زاهدی را سرخ‌پوش کند.

دنيای اقتصاد: مدت‌هاست که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند شهاب زاهدی را سرخ‌پوش کند. این بازیکن هفت فصل پیش در پرسپولیس توپ می‌زد، اما این اواخر موفقیت‌های زیادی در فوتبال باشگاهی اوکراین به دست آورد که باعث شد بار دیگر مورد توجه قرمزها قرار بگیرد. هر بار که پرسپولیسی‌ها برای جذب زاهدی خیز برداشتند، با مانعی به نام رضایت‌نامه مواجه شدند.

آخرین تیم او زوریا لوهانسک اوکراین بود که حاضر نمی‌شد با مبلغ پایین، رضایت‌نامه مهاجم ایرانی‌اش را صادر کند. طی روزهای اخیر اما در پی جنگ روسیه و اوکراین، فیفا بازیکنان خارجی حاضر در هر دو کشور را آزاد اعلام کرد و گفت آنها می‌توانند به تیمی دیگر بروند. این مساله پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد بتوانند بدون دردسر زاهدی را بگیرند و در هفته‌های پایانی فصل مورد استفاده قرار بدهند، با این حال باز هم این اتفاق رخ نداد.

روز پنج‌شنبه به‌طور غیرمنتظره خبر انتقال شهاب زاهدی به تیم پوشکاش مجارستان منتشر شد. تیم پوشکاش وضعیت بدی در لیگ این کشور ندارد. در مجارستان فرانس‌واروش با ۴۶ امتیاز صدرنشین است و پوشکاش آکادمیا، تیم جدید شهاب زاهدی با ۴۱ امتیاز در رتبه‌ دوم قرار دارد. به هر جهت پروژه بازگشت زاهدی به پرسپولیس یک بار دیگر منتفی و شاید به زمانی دیگر موکول شد. نمایش‌های خوب زاهدی باعث شد دراگان اسکوچیچ در اردوی آخر تیم ملی از این بازیکن دعوت کند، اما فعلا از او در پرسپولیس خبری نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه بدرد نمی خوره

    • پدرام

      وقتی همسن جلال شد میاد براتون بازی می کنه!؟
      خخخخه

    • ارتش سرخ

      انقدر گنده ش, نکنید کسی نیست این زاهدی یه مهاجم درحد مهاجم های معمولی لیگ خودمون, مهدی پور هم ازش بهتر بود, بیاد پرسپولیس زیاد بازی بهش نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج