۱۱۹۶۱۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روشن: سربازی رفتن دو بازیکن اینقدر سر و صدا ندارد

روشن در خصوص اینکه ورویا غفوری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است تصریح کرد: هیچ کس نمی‌داند غفوری چه تخلفی کرده که این اتفاق برایش صورت گرفته است.

ایلنا: حسن روشن پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه دو بازیکن استقلال باید به خدمت سربازی اعزام شوند اظهار داشت: دو نفر می‌خواهند به خدمت سربازی بروند این همه سر و صدا ندارد. درست است که اگر دو بازیکن فیکس باشند کار برای سرمربی سخت می‌شود اما اگر بخواهی با رفتن دو بازیکن بترسی خوب نیست.

وی ادامه داد: ‌اگر این دو بازیکن روزی خدای ناکرده مریض شوند تکلیف چه بود. قبل از انقلاب ایرج دانایی فرد از تیم ما بابت خدمت سربازی به عقاب رفت من هم بابت اینکه ملی پوش بودم می‌توانستم معاف شوم اما خودم خواستم و به نیروی هوایی رفتم آن موقع یکی از مسئولین سربازی به من گفت شما هر وقت دوست داشتی به پادگان بیا اما من سعی می‌کردم بیشتر روزها در پادگان حضور داشته باشم. حالا هم اگر برای این دو بازیکن قانون است که به خدمت بروند باید این اتفاق صورت بگیرد.

روشن در خصوص اینکه ورویا غفوری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است تصریح کرد: هیچ کس نمی‌داند غفوری چه تخلفی کرده که این اتفاق برایش صورت گرفته است. مجیدی حق دارد اما این را هم بگویم در چنین تصمیماتی سرمربی باید با همکارهای خودش نیز مشورت کند بعد به مردم بگوید که چه اتفاقی افتاده است البته که واژه اخراج یا در اختیار باشگاه هیچ فرقی با یکدیگر ندارد اما واژه دوم قشنگ تر است.

وی افزود: این را بگویم باید این اتفاق درون خود باشگاه حل می‌شد آنها نباید آن را رسانه‌ای می‌کردند مثل دعوای زن و شوهر الان باید به مردم دلیل این اتفاق را بگوید تا ابهامات برطرف شود. اگر هم می بینید مردم اعتراضی نمی‌کنند و یا بهانه‌ای ندارد به خاطر این است که تیم صدر جدول است در غیر این صورت قطعا حاشیه زیادی به وجود می‌آمد.

روشن درباره اینکه مجیدی در کنفرانس بعد از بازی مقابل تراکتور اعلام کرد که نظر برخی‌ها برایش مهم نیست خاطرنشان کرد:‌ این جمله خیلی بدی است که ایشان به کار برده رسانه‌ای حتی اگر دشمن بدی باشد نباید این چنین صحبتی در خصوصش صورت بگیرد هفته پیش از قول من جمله‌ای عنوان کردند که من گفتم باقری و هاشمیان در حد تیم ملی نیستند در صورتی که من چنین صحبتی را نکرده بودم. من الان باید با آن رسانه‌ای که از قول من چنین صحبتی را نوشته دعوا کنم. به نظرم یک فرد فوتبالی در هر مقام و جایگاهی باید با همه رفتارش یکسان باشد البته یک سری آدم‌ها مریض هستند و همیشه دنبال حاشیه سازی.

روشن در پایان درباره اینکه تکلیف کاپیتان استقلال چه خواهد شد گفت: غفوری باید ابتدا به کمیته فنی می‌رفت و اگر آنجا اتفاقی نمی‌افتاد سپس به کمیته انظباطی می‌رفت اما در باشگاه‌های ما کمیته ها نقش فعالی ندارند این اتفاق صورت گرفته است. البته به نظرم من سرپرست تیم هم باید دخالت می‌کرد و به نوعی قضیه را فیصله می‌داد البته بیژن طاهری بسیار فردی زحمتکش و باشخصیت است و باید ببینیم در تقسیم وظایف چه چیزهایی مشخص شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج