۱۱۹۵۷۸۷
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

دختر شایسته ایتالیا، نامزد ستاره جدید یوونتوس

دوشان ولاهوویچ که این روز‌ها با انتقالش از فیورنتینا به یوونتوس بیش از پیش نامش را بر سر زبان‌ها انداخته، با دختر شایسته ایتالیا در سال ۲۰۱۹ قرار ملاقات می‌گذارد.

خبرورزشی: دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، با دختر شایسته ایتالیا «کارولینا استراماره» ملقب به «مگان فاکس ایتالیایی» رابطه دارد.

دختر شایسته ایتالیا، نامزد ستاره جدید یوونتوس

گفته می‌شود که این مدل ۲۳ ساله که بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرامش دارد، قلب مهاجم پیشین فیورنتینا و فعلی یوونتوس را ربوده است. به گفته رسانه‌های ایتالیایی، به دلیل شباهت‌های ظاهری زیادی که با مگان فاکس هنرپیشه هالیوود دارد، او را مگان فاکس ایتالیایی می‌نامند.

دختر شایسته ایتالیا، نامزد ستاره جدید یوونتوس

استراماره ۲۳ ساله عنوان دختر شایسته ایتالیا را در سال ۲۰۱۹ به‌دست آورد. این پیروزی را به مادرش تقدیم کرد که متأسفانه سال قبلش به دلیل سرطان از دنیا رفت.

دختر شایسته ایتالیا، نامزد ستاره جدید یوونتوس

در همین حال، یار استراماره، ولاهوویچ پس از انتقال ۶۶ میلیون پوندی در اوایل دوران حضورش در یوونتوس درخشیده و نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخته است. او شماره کریستیانو رونالدو را برای خودش برداشت و لقب DV7 را هم به خودش اختصاص داد.

دختر شایسته ایتالیا، نامزد ستاره جدید یوونتوس

ولاهوویچ پس از ۱۸ ماه فوق‌العاده‌ای که در فیورنتینا داشت توجه غول‌های سری آ را به خودش جلب کرد. در یک فصل و نیم و در ۶۴ بازی موفق به زدن ۴۱ گل شد. او امیدوار است در دوران حضورش در تیم مکس الگری هم به همین تعداد گل برسد.

در این میان یوونتوس برای گرفتن جایگاهی در بین چهار تیم برتر می‌جنگد و آلگری هم دل به درخشش ولاهوویچ دارد. بانوی پیر همچنین در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان امسال حضور دارد و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف ویارئال خواهد رفت.

دختر شایسته ایتالیا، نامزد ستاره جدید یوونتوس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج