تبلیغات ۱۰میلیاردی پرسپولیس در آزادی
پرسپولیس برای اولین بار پس از امضای قرارداد با کارگزار، تبلیغات محیطی را انجام میدهد.
ورزش سه: سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف هوادار رفتهاند که در اولین بازی پس از معرفی کارگزار قرمزها، تبلیغات محیطی نشست خبری و بازی خود را در اختیار دارند و با اسپانسرهای جدید به مصاف حریف خود میروند.
برای این بازی ایرانسل بخش پررنگی از فضای ورزشگاه آزادی را به خود اختصاص داده و همچنین چند کارخانه تولید مواد غذایی نظیر نادی و چین چین هم حضور دارند. این در شرایطی است که برای این بازی تبلیغات کمتری به نسبت دربی وجود دارد که دلیل آن حذف تبلیغات موردنظر سازمان لیگ است.
پرسپولیس برای هر بازی خانگی رقم ۱۰ میلیاردی را از تبلیغات محیطی به دست میآورد که در مجموع ۱۱۰ میلیارد را به حساب این باشگاه واریز خواهد کرد.
ارسال نظر