۱۱۴۹۸۷۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خط هافبک رویایی رئال با اضافه‌شدن کاماوینگا

رئال مادرید در آخرین ساعات از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۱، خرید ادواردو کاماوینگا را از تیم رن فرانسه قطعی کرد و بدین ترتیب یک استعداد جوان دیگر را هم به خط هافبک خود اضافه کرد.

فوتبالی: رئال مادرید در آخرین ساعات از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۱، خرید ادواردو کاماوینگا را از تیم رن فرانسه قطعی کرد و بدین ترتیب یک استعداد جوان دیگر را هم به خط هافبک خود اضافه کرد.

خط هافبک رویایی رئال با اضافه‌شدن کاماوینگا

رئال مادرید اکنون با آمدن کاماوینگا یک خط هافبک رویایی را در اختیار دارد که می توان 5 عضو اصلی آن را تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، فدریکو والورده و همچنین ادواردو کاماوینگا نام برد. از طرفی بازیکنی مثل ایسکو هم در اختیار کارلو آنچلوتی است و سرمربی رئال مادرید می تواند در صورت نیاز از او هم استفاده کند. همچنین کارلو آنچلوتی برای اینکه بتواند بیشتر به مارکو آسنسیو بازی بدهد، از او می خواهد در خط هافبک هم استفاده کند و بدین ترتیب کارلو آنچلوتی دستش در خط هافبک کاملا باز خواهد بود.

رئال مادرید در فصل 2021/22 یک خط هافبک قدرتمند و پر مهره خواهد داشت که می تواند از نظر مهره بهترین خط هافبک اروپا به حساب بیاید و باید دید که در این فصل این بازیکنان کنار هم به چه شکل عمل خواهند کرد. رئال مادرید در این تابستان در تلاش بود تا امباپه را به خدمت بگیرد اما در ساعت پایانی نقل و انتقالات با خرید کاماوینگا، خط هافبک خود را تقویت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج