۱۱۰۳۵۵۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توضیحات معاون فرهنگی استقلال درباره حاشیه‌ها

معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون این باشگاه و حاشیه های پیش آمده پس از صحبت های مدیرعامل باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

ایرنا: معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون این باشگاه و حاشیه های پیش آمده پس از صحبت های مدیرعامل باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

محمد حسین مولایی معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال در رابطه با موضوعاتی که به تازگی پیرامون باشگاه استقلال مطرح شده است، توضیحاتی را ارائه داد.

متن کامل این توضیحات از قرار زیر است:

حاشیه استقلال را تخریب می کند و باید با یکدلی و اتحاد بیشتر به این تیم کمک کرد. ما از همه پیشکسوتان استقلال می خواهیم به تیم کمک کنند و حرف های منطقی در خصوص تیم بزنند.

این که گفته می شود به دلیل مدیریت ضعیف در استقلال چند نفر کرونا گرفتند خیلی اشتباه است! متاسفانه این بیماری شیوع زیادی پیدا کرده و این که کسی درگیر آن شود ارتباطی به مدیریت ندارد. ما که نمی توانیم جلوی کرونا را بگیریم که اگر این طوری بود کل جهان درگیر آن نمی شد. همه ما استقلالی هستیم و استقلالی که با حرف و حاشیه خانه خودش را خراب نمی کند و بلکه در چنین شرایطی باید به استقلال کمک کنیم.

توضیحات معاون فرهنگی استقلال درباره حاشیه‌ها

وی در بخش دیگری از توضیحات خود در خصوص آرزوی بزرگ مددی که گفته بود «آرزو دارم با مسی و رونالدو کار کنم» گفت:

از مددی پرسیده اند که یک آرزوی محال بگو و او هم گفته که دوست داشتم با مسی و رونالدو کار کنم. کسی توجه نمی کند که او به یک آرزوی محال اشاره کرده است اما در مورد همین مسئله حرف می زنند. مدیریت استقلال همین الان با فراهم کردن پول و به سختی میلیچ و دیاباته را حفظ کرده و بهتر است در این باره منصف تر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج