۱۰۸۷۲۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ویروس دیده‌شدن یا ویروس کرونا؟

برخی‌ها برای دیده شدن گوی سبقت را از هم ربودند فارغ از آنکه با هر خبر نادرستی، زانو‌های فراوانی خم می‌شود و کمر‌های بسیاری انحنا برمی‌دارد.

خبرورزشی: برخی‌ها برای دیده شدن گوی سبقت را از هم ربودند فارغ از آنکه با هر خبر نادرستی، زانوهای فراوانی خم می‌شود و کمرهای بسیاری انحنا برمی‌دارد.

روزهای تلخی را می‌گذرانیم، روزهایی که کرونا، عزیزانمان را مثل گلبرگ‌های نازک پرپر کرد بدون آنکه کاری از دستمان بربیاید تا باورمان شود در برابر اجل، ناتوان‌ترینیم.

مهرداد میناوند عزیز را که از دست دادیم، آهمان بلند شد چون باور نداشتیم کرونا آنقدر نامرد باشد که تیغ به صورت چهره‌های ناب ورزش بکشد. باوری که زود شکست و ناباورانه به خاک سرد سپردیمش. آرام که شدیم یادمان آمد علی انصاریان نازنین را روی تخت داریم‌ اما ماجرای مهرداد هنوز هوشیارمان نکرده بود. برخی‌ها برای دیده شدن گوی سبقت را از هم ربودند فارغ از آنکه با هر خبر نادرستی، زانوهای فراوانی خم می‌شود و کمرهای بسیاری انحنا برمی‌دارد. برای ما ایرانی‌ها که همه وجودمان در احساس و عاطفه شرقی‌مان خلاصه می‌شود، خانواده اهمیتی فراوان دارد. خانواده‌ای که شاید این خبرهای ضد و نقیض، آزارش دهد و اختیارش را بگیرد.

این وسط نمی‌دانستیم از زور کرونا اشک بریزیم یا حس افرادی که دوست دارند از انبوه غم‌های خالصانه، سوء‌استفاده کرده و در این بازار خودساخته، دیده شوند.

کاش برای روح انسانی بسیاری از مردم ایران و خانواده‌هایی که امیدشان در لحظات آخر به مویی بند شده، احترام بیشتری قائل باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفآ ارزش برای مردم قاعل شید واکسن مرغوب را وارد کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج