قالیشویی بانو _استیکی
۱۰۸۵۹۵۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

قهرمانی النصر با پیروزی در الکلاسیکوی عربستان

تیم فوتبال النصر موفق شد با پیروزی شیرین بر رقیب قدیمی خود یعنی الهلال، قهرمان سوپرکاپ عربستان شود.

ورزش سه: تیم فوتبال النصر موفق شد با پیروزی شیرین بر رقیب قدیمی خود یعنی الهلال، قهرمان سوپرکاپ عربستان شود.

تیم های النصر و الهلال در استادیوم شاه فهد شهر ریاض دیدار فینال سوپرکاپ عربستان را برگزار کردند که در این بازی زیبا و تماشایی النصر توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد رقیب دیرینه خود بگذرد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

النصر که پس از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد بحران عجیبی شد، در ۱۲ بازی، متحمل ۶ شکست شد و تنها در ۴ بازی به پیروزی رسید و دو دیدار آنها نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید. النصر فینال جام حذفی را به الهلال واگذار کرد و پس از تساوی نا امید کننده مقابل ضمک قعر جدولی، صفوان السویکت رئیس باشگاه النصر دستور به برکناری روی ویتوریا سرمربی پرتغالی این تیم داد و آلن هوورات مربی تیم جوانان النصر جایگزین او شد.

قهرمانی النصر با پیروزی در الکلاسیکوی عربستان

این مربی کروات و 47 ساله، نتایج خوبی را با النصر گرفت و با یک تساوی و 4 پیروزی پیاپی، توانست تیمش را از رده پانزدهم جدول 16 تیمی، به رده هفتم برساند و امشب نیز آنها موفق شدند در دیداری بزرگ با غلبه بر الهلال، به مقام قهرمانی سوپرکاپ عربستان برسند.

در دیدار امشب در حالیکه کمیته داوران عربستان برای این دیدار حساس دنیله اورساتو داور مشهور ایتالیایی را به عنوان داور این مسابقه انتخاب کرده بود، یک تیم کامل داوری از ایتالیا شامل کمک های اول و دوم، داور چهارم و داوران اتاق VAR او را همراهی می کردند.

در دقیقه 61 این بازی، پتروس هافبک برزیلی النصر با یک ضربه سر زیبا توپ را از بالای دستان عبدالله معیوف سنگربان الهلال عبور داد که این سنگربان باتجربه مانع از ورود توپ به درون دروازه شد اما پس از بررسی صحنه توسط داور VAR مشخص شد توپ از خط رد شده است و گل نخست بازی به ثمر رسید.

عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی النصر که با مدیران این تیم دچار مشکلات بزرگی شده بود و حتی اخبار جدایی او نیز به گوش می رسید، در دقیقه 64 به میدان آمد. این ستاره تأثیرگذار ابتدا در دقیقه 82 با یک شوت سرضرب و دیدنی گل دوم النصر را به ثمر رساند و سپس در دقیقه 92 با یک پاس زیبا سامی النجعی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز با به ثمر رساندن گل سوم، تیر خلاص را بر پیکر الهلال وارد کرد.

پس از اینکه النصر فینال جام حذفی را در همین ورزشگاه به الهلال واگذار کرد، دیدار سوپرجام بین الهلالی که موفق به دبل در لیگ های داخلی عربستان شده بود و النصر نائب قهرمان لیگ حرفه ای این کشور برگزار شد که نصراوی موفق شد با ارائه یک بازی زیبا، انتقام دو جام از دست رفته فصل قبل را از آبی های شهر ریاض بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نصراوی العالمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج