۱۰۷۶۵۲۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

چرا پرسپولیس بازی‌های برده را واگذار می‌کند؟

پرسپولیس از زمان حضور گل‌محمدی شکست‌های کمی را تجربه کرده و، اما با این وجود که فقط سه بار باخت، دو تا از آن‌ها شکست‌های بزرگی بود.

خبرورزشی: باخت در نیمه نهایی جام حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، دو شکست از سه شکست یحیی با پرسپولیس از سال گذشته تا به امروز است. باخت‌هایی که دو جام مهم را از پرسپولیس گرفت. مهم‌ترین نکته در از دست رفتن این دو جام ابتدا جلو افتادن تیم یحیی و سپس عوض کردن برد با باخت است. اما چرا تیم یحیی در بازی‌های بسیار حساس دچار تزلزل می‌شود؟

در آخرین بازی پرسپولیس در تهران شاگردان گل‌محمدی امتیازات مهمی را برابر ذوب‌آهن از دست دادند. آنها در شرایطی که بازی را برنده بودند دچار حاشیه شدند و سعید آقایی هم در این میان اخراج شد. ۱۰ نفره شدن دو تیم در ابتدا نگران‌کننده نبود اما وقتی خیلی سریع ذوب‌آهن از همان فضای خالی به گل رسید همه چیز به‌هم ریخت و دقیقه ۹۰ بازی ۳ امتیاز به یک امتیاز تبدیل شد. امتیازی که به دلیل عدم تمرکز بازیکنان از دست رفت.

در بازی جام حذفی فصل گشته هم چنین اتفاقی رخ داد و پرسپولیس دیداری که ۲- یک جلو بود را در دقیقه پایانی به استقلال واگذار کرد. ابتدا بازی برابر شد و در نهایت این ضربات پنالتی بود که پرسپولیس را حذف کرد. پنالتی از دست رفته نوراللهی و اوساگونا کافی بود که پرسپولیس فینال جام حذفی را نبیند.

چرا پرسپولیس بازی‌های برده را واگذار می‌کند؟

پرسپولیس نشان داده در شرایط حساس و در زمان ایجاد حواشی نمی‌تواند تمرکز خود را حفظ کند. لحظات پایانی نیمه اول لیگ قهرمانان آسیا آنها از حریف پیش می‌افتند و دقایقی بعد روی بی‌احتیاطی نوراللهی به حریف پنالتی می‌دهند. بازیکنان با اعتراض به حاشیه می‌روند و بازی مساوی می‌شود. در ابتدای نیمه دوم دیگر تیم تمرکز ندارد و شیری یک پنالتی دیگر هم را به حریف هدیه می‌کند. در ادامه هم پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند بازی را برگردانند و با ناکامی در فینال آسیا به تهران بازمی‌گردند.

وقتی حواشی زمین زیاد می‌شود پرسپولیس تمرکزش را از دست می‌دهد. این وظیفه سرمربی و کاپیتان تیم است که در چنین شرایطی روحیه و تمرکز بازیکنان را حفظ کنند. در گذشته کریم باقری در این موارد دست به کار می‌شد و با فریاد کشیدن سر بازیکنان آنها را آرام می‌کرد.

برانکو وکالدرون هم کنار زمین اجازه نمی‌دادند بازیکنان بیش از اندازه به درگیری‌های داخل زمین بپردازند اما آقاکریم در کادر فنی جدید فقط یک تماشاچی است و از طرفی یحیی شخصیت آرامی دارد و شاید سکوت او در کنار زمین همیشه هم خوب نباشد. در آستانه دربی پرسپولیس نیاز به روحیه جنگندگی و تمرکز بیشتری دارد و اگر بازیکنان بخواهند در دربی باز هم حاشیه درست کنند به ضرر تیم خودشان است و شاید اتفاق بدتری از بازی با ذوب‌آهن برای آنها رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک دقیقه نشد چرا میگی چند دقیقه

    • عشق فقط پرسپولیس

      چون دوست دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج