۱۰۷۲۶۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بیانی: در استقلال توقعات بالاست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید در فوتبال ایران اگر سرمربی نتواند نتیجه بگیرد، از هدایت تیم برکنار می‌شود.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید در فوتبال ایران اگر سرمربی نتواند نتیجه بگیرد، از هدایت تیم برکنار می‌شود.

شاهرخ بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: شرایط استقلال بد نیست اما فوتبال ما نتیجه‌گرا شده و مربیان هم حق دارند طوری کار ‌کنند که بتوانند امتیاز لازم بگیرند. به نظر من فوتبال ایران دیگر زیبایی‌های خودش را ندارد چون تغییر و تحول در فوتبل ما زیاد می‌شود الان بعد چند هفته بود که تراکتور با منصوریان قطع همکاری کردند چون نتیجه لازم کسب نشد. به نظر من آقایانی که در فوتبال مدیر هستند در فوتبال ما ضعیف عمل می‌کنند.

او ادامه داد: استقلال چند سال است استقلال نتیجه نگرفته و همین مساله باعث شده فشار روی کادر فنی زیاد باشد. در حال حاضر مقایسه‌های زیادی در خصوص دوران حال حاضر استقلال با دوره سرمربی‌گری استراماچونی می‌شود. استقلال آقای استراماچونی فوتبال زیبایی بازی می‌کرد و این مساله هم روی آقای فکری فشار می‌آورد.

بیانی افزود: به نظر من باید فکری زمان داد چون او تازه به تیم آمده است برانکو موقعی که به پرسپولیس آمد، تیمش نتیجه نگرفت اما در ادامه توانست موفق عمل کند. شاید حضور آرش برهانی و حنیف عمران زاده برایشان در استقلال زود بود. این مساله بعضا باعث اعتراض هواداران شده است و مدعی هستند که نیمکت کادر فنی تیم مقداری ضعیف است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در رقابت‌های لیگ برتر تیم‌هایی را می‌بینیم که فوتبال زیبایی بازی می‌کنند مثل تیم مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان اما اگر من سرمربی نتیجه نگیرم، من را به بیرون می‌اندازند. استقلال و پرسپولیس توقع زیادی دارند. در حال حاضر امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان است و تیمش اگر پنجم یا سیزدهم شود، کاری با او ندارند اما در استقلال و پرسپولیس شرایط کاملا متفاوت است. ما باید فشار را از روی نیمکت برداریم و به فکری زمان لازم را بدهیم. باید کارهای تاکتیکی و تکنیکی خود را بیشتر کنند تا بتواند شرایط خود را بهتر کند و داربی را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.

بیانی درباره اعتراض‌های متوالی فکری به داوری در هر بازی خاطرنشان کرد: فشارها از بیرون به سرمربی می‌آید. در یک مواردی فکری درباره داوری درست می‌گوید اما متاسفانه اعتراض به داوری در فوتبال ما زیاد است. فقط فکری هم نیست کلی تیم‌ها در لیگ برتر وجود دارند که به طور مداوم به داوری اعتراض می‌کنند. ما تا VAR را نیاوریم، وضعیت به همین شکل است. در فینال آسیا اگر VAR نبود، حق به حقدار نمی‌رسید و باید در فوتبال ایران هم این دستگاه بیاید تا شاهد چنین اعتراضاتی نباشیم.

او در پایان گفت: ما بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و فکری نمی‌تواند بگوید تیم من بازیکن ندارد. زمین تمرین استقلال هم فراهم شده است و بهانه‌ای برای نتیجه‌ نگرفتن وجود ندارد. تنها مساله که وجود دارد، این است که آقایان باید از بیرون هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و حاشیه‌ها مدیریت شود و مطالبات بازیکنان پرداخت شود. در فوتبال کم‌کاری خیلی راحت است و وقتی پولی داده نشود، بازیکن در زمین کم‌کاری می‌کند. زمان ما پول نبود اما تیم در زمان ما همدل بود و من فکر می‌کنم در تیم فعلی استقلال باید رفاقت بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج