۱۰۵۹۴۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایده عکس تاریخی قهرمان بایرن از کجا آمد؟

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ می خواهد اعتماد این باشکاه را جبران کند.

ورزش سه: لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ می خواهد اعتماد این باشکاه را جبران کند.

لوکاس هرناندز با انتقالی ۸۰ میلیون یورویی از اتلتیکومادرید، عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ را به خود اختصاص داده است. اگرچه لوکاس هرناندز در طی این دو فصل هنوز به بازیکن ثابت تیمش تبدیل نشده، اما او مدعی شد هرگز به توانایی های خود شک نکرده و قصد تسلیم شدن ندارد.

لوکاس هرناندز گفت: "روزهای سختی داشتم، تیم بدون من عملکرد بسیار خوبی داشت و من باید صبور و آماده می ماندم تا به محض اینکه سرمربی به من احتیاج داشت توانایی های خود را به او نشان دهم. فصل گذشته دشوار بود، اما من هرگز تسلیم نشده و هرگز به خودم شک نکردم.

همیشه اعتماد باشگاه، روسا، مربی و هم تیمی هایم را احساس کرده ام. من هرگز به فکر جدایی نبوده و همیشه می خواستم مبارزه کرده، جایگاه خود در ترکیب ابتدایی را بدست آورم و در زمین اعتماد باشگاه را جبران کنم. من از آسیب دیدگی نمی ترسم و هرگز در طول مسابقه به مصدومیت فکر نمی کنم. وقتی که در ترکیب باشم با ۱۰۰٪ توان مبارزه می کنم و می دانم که همیشه خطراتی وجود دارد.

قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ این دستاورد من را به یاد قهرمانی در جام جهانی انداخت. ما یک تیم بودیم، ۱۱ نفر در زمین و دیگران نیز کاملا در خدمت بقیه بودند. اگرچه خیلی بازی نکردم، اما نقش خودم را انگیزه دادن به هم تیمی هایم داشتم و این طرز فکر من است.

عکس معروف خود با جام لیگ قهرمانان؟ این یک خاطره فوق العاده بود که در لحظه رخ داد. خاوی مارتینز این پیشنهاد را به من داد و گفت عکسی به یاد ماندنی برای همیشه بگیر. من همیشه دوست داشتم فاتح لیگ قهرمانان شوم و آن شب را هرگز فراموش نخواهم کرد."

ایده عکس تاریخی قهرمان بایرن از کجا آمد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج