۱۰۳۵۷۴۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

مدافع پرسپولیس واقعا مصدوم است؟

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی صبح امروز راهی قطر شد که مدافع خود را به همراه نبرد که این موضوع سوالاتی را ایجاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا عازم قطر شد اما پرسپولیسی‌ها مهدی شیری را به همراه نبردند.

این اتفاق درحالی رخ داد که شایعاتی درباره مثبت شدن تست کرونای شیری مطرح شده است و عنوان شده این مدافع به خاطر این مسأله پرسپولیس‌ را همراهی نکرده است.

اما مهدی شیری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد شایعه مثبت شدن تست کرونایش، گفت: به خاطر مصدومیت نتوانستم همراه تیم بروم و چند روز بعد عازم قطر خواهم شد.

این اظهارات درحالی مطرح می‌شود که در چند روز گذشته خبری درباره مصدومیت این بازیکن وجود نداشت و حالا این سوال ایجاد می‌شود که اگر مصدومیت شیری در سه روز آینده برطرف می‌شود چرا همراه تیم به قطر نرفت تا زیر نظر پزشکان تیم روند درمانش طی شود؟

درباره این موضوع هیچ اطلاع رسانی رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا

      مشکوک به کروناست

    • شهاب استقلالى

      به احتمال زياد چندمدت ازابتلاى او به ويروس كرونا گذشته وروزهاى اخردرمانش راسپرى ميكند تا درچندروزاينده بارفع كامل بيمارى خودوبهبوديافتن ازمريضى ومنفى شدن ازمايشات خودش رابه اردوى تيم واغازبازيها برساند اگرخبرابتلاى اوبه بيمارى درست باشد برايش ارزوى شفاعت وبهبودى ميكنم بااينكه بنده يكى ازترفداران پروپاقرس استقلال هستم اما اين موضوع فرق ميكندواونيزمثل ما يك انسان است هرچندهم كه بازيكن تيم رقيبمان باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج