۱۰۳۴۶۹۴
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

نقل‌قول مدیر پرسپولیس که دردسرساز شد

ستاره یادشده توسط رسول‌پناه، کسی نیست جز محمد محبی وینگر و مهاجم تیم فوتبال سپاهان. محبی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و بعید است سپاهانی‌ها به این سادگی ستاره ملی‌پوش و آینده‌دار خود را از دست بدهند.

خبرورزشی: ستاره یادشده توسط رسول‌پناه، کسی نیست جز محمد محبی وینگر و مهاجم تیم فوتبال سپاهان. محبی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و بعید است سپاهانی‌ها به این سادگی ستاره ملی‌پوش و آینده‌دار خود را از دست بدهند.

درست یک روز قبل از قطعی شدن جدایی علی علیپور موضوع عجیبی در فضای پیرامون باشگاه پرسپولیس به گوش رسید. نزدیکان به باشگاه این موضوع را به گوش خبرنگاران رساندند که مهدی رسول‌پناه در یک جمع دوستانه این جمله مهم را به زبان آورده که حتی اگر پنج ستاره اصلی تیم پرسپولیس هم بروند، باز هم این باشگاه برای فصل بعد با مشکل روبه‌رو نخواهد شد، چون جدا از بازیکنانی که گرفته‌اند، یک ستاره بزرگ هم به تهران می‌آید که در پست وینگر و مهاجم نوک برای تیم به میدان برود.

از این بابت نه مشکل مالی وجود دارد و نه مشکلاتی مثل حل کردن شرایط قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های دیگر. فقط باید ببینیم تکلیف بازیکنان اصلی تیم چه می‌شود، زیرا الان دست روی ستاره تیم‌های دیگر بگذاریم حساسیت‌های زیادی داخل تیم خودمان به‌وجود می‌آید و ما به دنبال چنین حساسیت‌هایی نیستیم و...

این جملات باعث شد حاضران در آن جلسه، نسبت به آینده پرسپولیس امیدوار شوند و البته مثل همیشه حرف‌ها خیلی زود به دست رسانه‌ها و کانال‌های هواداری رسید. اتفاقاً پس از جدایی علیپور با یک پیام اینستاگرامی، موضوع قول و وعده رسول‌پناه دوباره به میان آمد. آن‌هایی که در جمع دوستانه با سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند و آن حرف‌ها را شنیده بودند، با اطمینان خاصی اعلام کردند علیپور که رفت و حالا زمان آن است که رسول‌پناه وارد عمل شده و از ستاره مدنظرش رونمایی کند.

حتی برخی پا را از این فراتر گذاشته و اعلام کردند ستاره یادشده توسط رسول‌پناه، کسی نیست جز محمد محبی وینگر و مهاجم تیم فوتبال سپاهان. فوتبالیستی که همه می‌گفتند قرار است به زودی لژیونر شود، اما فعلاً قبول کرده حداقل یک فصل دیگر در سپاهان بماند و این بار شاگرد محرم نویدکیا شود. محبی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و بعید است سپاهانی‌ها به این سادگی ستاره ملی‌پوش و آینده‌دار خود را از دست بدهند. از این رو کار باشگاه پرسپولیس سخت‌تر از گذشته شده است.

بد نیست بدانید هواداران پرسپولیس از عملکرد رسول‌پناه راضی نیستند و او را مدیری برای دادن وعده می‌شناسند و حالا اگر این نقل‌قول حقیقت داشته باشد و رسول‌پناه نتواند کاری برای پر کردن جای ترابی کند، محبوبیتش از اینکه هست هم کمتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علیرضا

      ن بابا اینکاره نیست فقط و فقط وعده میده

    • پرسپولیسم ارزوست

      سپاهان اون ساکت دزد گردنش بزنن محبی رو نمیزاره به این راحتی جدا شه همین محبی یه پرسپولیسیه ولی زمانی که اوردنش پیش عرب گفته بود من‌از لیگ یک بازیکن نمیخوام همون منیجربردش اصفهان قلعه نویی درجا گرفتش وفیکث شود و پدیده لیگ شد

    • عدالت محور

      اقای محمد محبی یکی از پرسپولیسهای ده اتیشه هست واقعا ارزشش داره که بیاد پرسپولیس انشالله اخر فصل

    • پرسپولیس عشقی

      تو علیپور رو نگه میداشتی محبی پیشکش آقای مدیر توانا

    • پرسپولیس عشقی

      تو علیپور رو نگه میداشتی محبی پیشکش آقای مدیر توانا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج