۳۴۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

در اولین حضور بین المللی؛

"آلزایمر" برنده جایزه هیئت داوران جشنواره تائورمینا

فيلم سينمايي "آلزايمر" ساخته احمدرضا معتمدي در نخستين نمايش بين‌المللي، جايزه ويژه هيات داوران جشنواره فيلم تائورمينا را به خود اختصاص داد.

روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي اعلام كرد: هيات داوران بخش آن سوي مديترانه جشنواره فيلم تائورمينا در روز اختتاميه جشنواره جايزه بهترين فيلم را به "پروانه‌هاي سياه" محصول مشترک آلمان هلند و آفريقاي جنوبي و جايزه ويژه هيات داوران را به فيلم "آلزايمر" اهدا کرد.

معتمدي در خصوص اين جايزه گفت: به گفته خانم دبرا يانک دبير جشنواره و منتقد شناخته شده سينماي جهان، اين فيلم به اتفاق آرا برگزيده جشنواره شده است و علاوه بر داوران، مردم و داوران مردمي نيز استقبال بسيار خوبي از اين فيلم به عمل آوردند و مفاهيم فلسفي موجود در آن را ستودند.

فيلم سينمايي "آلزايمر" در بازار کن و در چتر سينماي ايران توسط هيات انتخاب جشنواره فيلم تائورمينا بررسي شد و براي حضور در اين جشنواره انتخاب گرديد.

"آلزایمر" برنده جایزه هیئت داوران جشنواره تائورمینا

بنا بر اين گزارش، نظر مثبت مطبوعات ايتاليايي نسبت به اين فيلم، استقبال پرشور تماشاگران و جلسه پرسش و پاسخ طولاني با احمدرضا معتمدي و پرسش هاي جالب در خصوص مضامين فلسفي فيلم از سوي حضار و اعضاي هيات داوران مردمي همه از موفقيت اين فيلم در جشنواره تائورمينا حکايت دارد.

جوردن مينترز منتقد مجله هاليوود ريپورتر نيز طي يادداشتي در تاريخ ۱۷ ژوئن در خصوص اين فيلم گفت: درام ايراني "آلزايمر" درک و قصه گويي متبحرانه مهيجي را عرضه مي دارد که يادآور فيلم‌هاي کليدي سينماي ايران در آغاز دهه ۹۰ ميلادي است. معتمدي با ظرافت و با تعقيب شخصيت هاي مختلف فيلم پرسش‌هايي اساسي از ايمان به معناي مذهبي و شخصي را مطرح مي کند و به نتيجه مي‌رساند.

پنجاه و هفتمين جشنواره فيلم تائورمينا از ۲۱ تا ۲۸ خرداد ماه سال جاري به دبيري دبرا يانک منتقد سرشناس در کشور ايتاليا برگزار شد.

منبع: فیلم نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

"آلزایمر" برنده جایزه هیئت داوران جشنواره تائورمینا



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج