آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۸۲۴
۲۲۲۱
۲۲۲۱
پ

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

در این مقاله قرار است همراه هم چند مینی سریال محبوب و موفق کره‌ای را بررسی کنیم که باتوجه به تعداد قسمت‌ها و طول هر قسمت، مخاطب می‌تواند آن‌ها را یک روزه تماشا کند.

برترین‌ها- مهسا شفیعی: هر روز مخاطبان بیشتری در دنیا جذب ویژگی‌های خاص سریال‌های کره‌ای می‌شوند و در دام خصوصیات منحصربفرد کی‌دراما می‌افتند. با این وجود ممکن است شما با وجود علاقه به سریال‌های خوش رنگ و لعاب کره‌ای، وقت چندانی برای اختصاص به سریال نداشته باشید و نتوانید سریال‌های مشهور کره‌ای را با اپیزودها و فصل‌های زیاد تماشا کنید. اصلا نگران نباشید چون این مقاله برای شما نوشته شده است.

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

هرچند که بیشتر شاهکارهای کره‌ای، سریال‌هایی طولانی محسوب می‌شوند اما کی‌دراما همچنین پر است از مینی سریال‌هایی که از نظر کیفیت و داستان هیچ‌چیز کمتر از آن سریال‌های طولانی ندارند. به همین بهانه در این مقاله قرار است همراه هم چند مینی سریال محبوب و موفق کره‌ای را بررسی کنیم که باتوجه به تعداد قسمت‌ها و طول هر قسمت، مخاطب می‌تواند آن‌ها را یک روزه تماشا کند.

نام عزیز من(Dear My Name)

تعداد قسمت‌ها: ۶

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینیدچند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

داستان این مینی سریال در دنیایی موازی می‌گذرد، دنیایی که در آن نامِ شریک زندگی هر فرد، بر روی بدن او ظاهر می‌شود. "نام عزیز من" داستان زندگی جانگ جی- وو را تعریف می‌کند که در کودکی و با ظاهر شدن یک نام روی بدنش، از نام شریک زندگی‌اش آگاه شده است. در کنار جانگ، ما با دوست صمیمی او یعنی یانگ سائه رام روبرو هستیم. یانگ یکی از اعضای طبقه خاصی از جامعه است که بر عکس بقیه می‌تواند خودش عشق زندگی‌اش را انتخاب کند.

معمولا سریال‌هایی که در دنیایی موازی می‌گذرند نیاز به درکی از مفاهیم فیزیکی برای فهم داستان دارند اما نام عزیز من این‌گونه نیست. با این حال و با اینکه فضای کلی این سریال رمانتیک و ملایم است اما نمی‌توانید از داستان اصلی آن هیچ ایراد و بهانه‌ای بگیرید و خبری از یک داستان آبکیِ پر از تناقض نیست. یک سریال جذاب و داستان دو دوستی که یکی نیمه گمشده‌اش برایش انتخاب شده و دیگری با قدرت انتخابی حسادت‌برانگیز می‌تواند به شکل متفاوتی با اکثر مردم جامعه زندگی کند.

همه‌چیز و هیچ‌چیز(Everything and Nothing)

تعداد قسمت‌ها: ۴

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینیدچند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

ما ماجرای زندگی دو نوجوان 17 ساله را تماشا می‌کنیم. دو دوستی که از ابتدا با هم هم‌کلاسی بوده‌اند و مین جائه و سِئو یئون نام دارند. نوجوان دختر بسیار درسخوان و شاگرد اول است و پسر در سطح حسادت‌برانگیزی پیانو می‌زند. دو دوستی که همیشه برای هم پشتوانه و حامی هستند و به کمک هم با سختی‌های زندگی روبرو می‌شوند.

مین و سئو هر دو طعم طلاق والدینشان را چشیده‌اند و مخاطب در 4 قسمت ماجرای عبور کردنِ آن‌ها از کودکی و روندی که به بلوغ شخصیتی منجر می‌شود را تماشا می‌کند. سفری که با سر و کله زدن با بحران هویت و تلاش برای یافتن هدفی برای زندگی همراه است.

همان‌طور که بیشتر ما می‌دانیم تینیجر بودن سخت است. زمانی خاص از زندگی که هر فرد هرچند کودکی را پشت سر گذاشته اما در کمال تعجب می‌فهمد که هنوز به یک آدم بالغ هم تبدیل نشده است. یک سریال 4 قسمته که عصبانیت پنهان شخصیت‌هایش را نمایان می‌کند و سهم قابل توجهی از مسائل و بحران‌ها را برای قهرمانش تهیه دیده است. دو بازیگر اصلی سریال به خوبی از پس کار برآمده‌اند و شما با اثری بالغ، به شدت پر از احساسات و البته با لایه‌های متنوع طرف هستید.

سقوط برای چالش(عاشقِ دو جئون شدن)(Falling For Do Jeon)

تعداد قسمت‌ها: ۶

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینیدچند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

وقتی مسیر زندگیِ یک پسر خجالتی و خوش‌قلب به نام دو جئون با زندگی بان هانای جاه‌طلب برخورد می‌کند، ماجراهای اصلی این سریال آغاز می‌شود. دو جئون به صورت نیمه‌وقت به عنوان دلقکِ پانتومیم‌کار نمایش می‌دهد و هانا رویای بهترین شدن در بازار غذا را در سرمی‌پروراند. این دو شخصیت به محض برخورد با هم به این نتیجه می‌رسند که تنها رویایشان تلاش برای باز نگه‌داشتن یک کلابِ بازی و سرگرمی است.

یک درام بامزه و سرگرم‌کننده که شما می‌توانید در حین نوشیدن چند فنجان چای تماشا کنید و ببینید چگونه زیومین باز هم در یک نقش متفاوت دیگر خوش می‌درخشد. سقوط برای چالش به رشد شخصیت انسان توجه می‌کند و عقیده دارد گاهی عشق باید مسیر و سیر طبیعی خودش را طی کند. مخاطب شاید با یک داستان فوق‌العاده طرف نباشد اما توجه زیاد به نمادها قطعا شما سرگرم خواهد کرد.

دوباره عشق اول(First Love Again)

تعداد قسمت‌ها: ۶

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینیدچند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

این مینی‌سریال جذاب و پرطرفدار روی خطی میان دو ژانر رمانتیک و فانتزی قدم برمی‌دارد. ما در این سریال داستان زندگی یک نویسنده اینترنتی مشهور به نام یِئون سِئوک را دنبال می‌کنیم. نکته مهم اما رازی است که یئون در سینه دارد. یئون درحقیقت روحی است که با هر تناسخ در جسم جدیدی خانه می‌گزیند و هدف او تنها یافتن عشق حقیقی‌اش است.

داستان اما پیچ عجیب و خنده‌داری پیدا می‌کند. یئون که در 300 سال گذشته بر روی زمین مشغول جستجو بوده احتمالا آخرین چیزی که انتظار دارد تناسخِ عشق زندگی‌اش در بدن یک مرد است. این مرد که روح دختر مورد علاقه یِئون را در بدن دارد درواقع ادیتور این نویسنده است و جئونگ ها یئون نام دارد.

آهنگ مرگ(سرود مرگ)(Hymn of Death)

تعداد قسمت‌ها: ۶

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

آهنگ مرگ به وضوح با سریال‌هایی که تا اینجای مقاله با آن‌ها آشنا شده‌ایم متفاوت است و این تفاوت در وجوه مختلفی نمایان است. داستان آهنگ مرگ در دهه 1920 میلادی و در زمانی می‌گذرد که کشور کره توسط ارتش ژاپن اشغال شده است. شخصیت اصلی داستان یک نمایشنامه‌نویس به نام کیم وو- جین است که به شدت در دام عشق زنی به نام یون شیم دِئوک می‌افتد. یون که اولین زنِ کره‌ای رهبر اکستر است، متاهل است و با این وجود کیم تصمیم می‌گیرد برای رسیدن به عشقش تلاش کند و این ماجرا پایانی غم‌انگیز و تراژیک دارد.

شما با یک سریال تاریخی مواجه هستید که بر اساس زندگی و ماجرای یک زوج واقعی نوشته شده است. آهنگ مرگ یک ماجرای عاشقانه را چنان با ظرافت و هنرمندانه روایت می‌کند که محال است از تماشای آن لذت نبرید. مخاطب از هر لحظه نزدیکی کیم و یون به شدت احساس خطر می‌کند و با آواز خواندن یون موهای بدنش سیخ می‌شود و همه این‌ها راه به یک قسمت نهایی فوق‌العاده جذاب و تماشایی می‌برد. وقتی جلوه‌های ویژه، بازی‌های خوب و طراحی صحنه و لباس فوق‌العاده را به بقیه خصوصیات این سریال اضافه کنید متوجه خواهید شد که با یکی از بهترین مینی سریال‌های کِی‌دِراما طرف هستید.

خیلی وقته همو ندیدیم (Long Time No See)

تعداد قسمت‌ها: ۵

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

مخاطب این سریال مهیج و  تماشایی ماجراهای دو آدمکش حرفه‌ای و مشهور به نام‌های چی سوو و جی تائه را دنبال می‌کند. هر دو آدمکش البته برای حفاظت از هویت واقعی‌اش به جای اسم از لقب استفاده می‌کنند و به ترتیب با لقب‌های "خنجر پرنده" و "سگ وحشی" شناخته می‌شوند. وقتی سرنوشت بالاخره دو آدمکش را با هم روبرو می‌کند، احساسات تازه‌ای به وجود می‌آید. حالا چی سوو و جی تائه یا باید با هم بجنگند و جان هم را بگیرند و یا باید همراه هم با افراد قدرتمندی روبرو شوند.

شما با یک سریال پر از صحنه‌های خشن و کشت و کشتار و مبارزه طرف هستید و داستان زندگی آدم‌هایی را تماشا می‌کنید که روی خطی میان مرگ و زندگی راه می‌روند. با لحن روایتی شبیه به سریال Kiling Eve و سکانس‌های بسیار خوش‌ساخت و باشکوه، مخاطب این سریال در حین تماشای آن انگار سوار بر یک ترن هوایی سریع و پرپیچ و خم شده است. مخاطب در هر لحظه با سیلی از سکانس‌های اکشن و رمانتیک روبروست و در عین حال یک موسیقی متن فوق‌العاده و بازی‌های تماشایی را تجربه می‌کند.

موسیقی متن شماره ۱(Soundtrack #۱)

تعداد قسمت‌ها: ۴

چند الماس کُره‌ای که در کمتر از یک روز می‌توانید ببینید

یک سریال امروزی و مدرن که مملو از حس‌های خوب است و باتوجه به کوتاه بودنش می‌تواند بهترین انتخاب برای زمانی باشد که دوست دارید به سراغ سبک درام بروید. داستان این سریال حول زندگی دو دوست به نام‌های هان سان وو و لی یون سو شکل می‌گیرد، دو شخصیتی که قدمت دوستی‌شان به 20 سال می‌رسد. یکی از آن‌ها یک عکاس آماتور است که انتظار اولین نمایشگاه عکس‌هایش را می‌کشد و دیگری یک ترانه‌سرای الهام‌بخش است که تلاش می‌کند بهترین اثرش را خلق کند. هان و لی به یک خانه نقل مکان می‌کنند و وقتی لی از هان می‌خواهد که در نوشتن ترانه به او کمک کند، ماجراهای اصلی سریال آغاز می‌شود.

موسیقی متن شماره 1 یک جواهر بسیار لطیف در بین سریال‌های کره‌ای است. مخاطب با ملودی‌های زیبا و شنیدنی ماجرای آدم‌هایی را تماشا می‌کند که انگار به دنبال مقصدشان می‌گردند و عشقی را دنبال می‌کند که بسیار خالص و ناب است. در کنار داستان جذاب و گیرا باید به بازی خوب دو بازیگر اصلی یعنی پارک هیون- سیک و هان سو- هی اشاره کنیم که یک زوج بسیار قابل باور و تماشایی را شکل داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج