adexo3
۱۴۲۰۱۶۸
۷۵ نظر
۱۶۷۸۸۲
۷۵ نظر
۱۶۷۸۸۲
پ

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

یکی از سریال‌های پرسروصدای این روزهای تلویزیون «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی است که مانند سایر ساخته‌های این کارگردان خبرساز شده است.

برترین‌ها: یکی از سریال‌های پرسروصدای این روزهای تلویزیون «هفت سر اژدها» ساخته ابوالقاسم طالبی است که مانند سایر ساخته‌های این کارگردان خبرساز شده. از حضور حمید صفت، رپر جنجالی تا کاراکتر «متین سلطان‌خواه» با بازی مجید واشقانی سوژه‌هایی‌ست که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه سیما قدم می‌زنند. این مجموعه در ژانر سیاسی و جاسوسی ساخته شده و روی موضوعاتی دست می‌گذارد که محل بحث زیادی دارند!

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

 اما نکته جالب و کنجکاوی‌برانگیز درباره «هفت سر اژدها»، منبع الهام ابوالقاسم طالبی برای طراحی شخصیت‌های سریال، خصوصا کاراکتر منفی قصه است که با نام «متین سلطان‌خواه» شناخته می‌شود. از طرفی برج روما رزیدانس تهران به عنوان محل زندگی این کاراکتر در سریال نمایش داده می‌شود و از طرف دیگر، از برخی کلیدواژه‌ها مانند «کرسنت» و «توتال» درباره ارتباطات تجاری او سخن به میان می‌آید.

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

چندی قبل ابوالقاسم طالبی در پاسخ به سوالی درباره خلق شخصیت متین سلطان‌خواه گفت: "یک فرد خاص منظور ما نبوده و همه این کارها رو یک آقازاده نکرده و در واقع متین سلطان‌خواهِ سریال ما برآیندی از همه افرادی‌ست که آقازاده و ژن خوب شناخته می‌شوند". ولی حتی رصد دورادور و دیدن درصدی از هفت سر اژدها نشان می‌دهد که طالبی در زمان طراحی شخصیت متین بیش از هر آقازاده دیگری، مهدی هاشمی، فرزند چهارم اکبر هاشمی رفسنجانی را مدنظر داشته و با کدهایی که در برخی سکانس‌ها و دیالوگ‌ها می‌دهد، مشخص می‌شود که سازندگان اثر بیشتر روی مهدی هاشمی تمرکز داشته‌اند!

در ادامه به سراغ افشای این کدها می‌رویم. کدهایی که دقیقا ثابت می‌کنند ابوالقاسم طالبی مستقیما با خانواده هاشمی کار دارد.

لو رفتن توسط نزدیکترین رفیق

عباس یزدان‌پناه یزدی (در سریال با عنوان یزدان عبایی) رفیق گرمابه و گلستان مهدی هاشمی بود. علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران از عباس یزدان‌پناه یزدی به‌ عنوان گروه سوم دلالی کرسنت نام برده بود. او زمانی که می‌خواست به‌عنوان شاهد در دادگاه بین المللی لاهه به‌ نفع ایران شهادت دهد و از پشت‌پرده قرارداد کرسنت پرده بردارد، به‌طرز مشکوکی مفقود شد.

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

پرونده کرسنت

مطرح شدن علنی موضوع قرارداد کرسنت در قسمت ۲۴ سریال هفت سر اژدها دیگر نکته‌ای‌ست که به دور از لحن تلویحی، ذهن مخاطب را به سمت مهدی هاشمی می‌برد.

قرارداد کرسنت، قراردادی برای فروش روزانه معادل ۵۰۰ میلیون فوت مکعب، گاز میدان سلمان است که در سال ۱۳۸۱ منعقد شد اما با گذشت زمان، اتفاقاتی رخ داد که شرکت اماراتی طرف قرارداد به سوی دادگاه لاهه رفت. سال ۹۳ دادگاه بین‌المللی لاهه، ایران را به دلیل لغو این قرارداد ۱۸ میلیارد دلار جریمه کرد، هر چند بعدها این خبر از سوی وزارتخانه‌ نفت تکذیب شد. امارات در دادگاه لاهه از اظهارات زاکانی، رحیمی و مخالفین این قرارداد در داخل کشور، علیه کشور استفاده کرد. فقط در یکی از پرونده‌ها ایران به پرداخت ۶۰۷ میلیون دلار محکوم شد!

همچنین سازمان جرائم انگلستان در دفتر عباس یزدان‌پناه اسنادی پیدا کرد که مبنی بر دست‌داشتن مهدی هاشمی در کرسنت بود.

پدری که قصد دارد دوباره رئیس جمهور شود

اکبر هاشمی رفسنجانی در سال 92 برای آخرین بار نامزد ریاست جمهوری شد. با توجه به ارجاعات سریال به عبارت «35 سال» تقریبا می‌توان حدس زد که این مجموعه در سال 92 روایت می‌شود و مصداق دیگری‌ بر این نکته است که متین سلطان‌خواه فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی‌ست. پس احتمالا هدف آقای طالبی از نمایش سلطان‌خواه، جمعی از آقازاده‌ها نبوده و او یک هدف خاص را دنبال کرده است!

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

خواهرانی که فعالیت سیاسی دارند

متین سلطان‌‌خواه در بخشی از سریال در حین گفتگو با مشاورش از خدمات پرشمار خانواده‌ سلطان‌خواه به ایران می‌گوید. از خواهرانش می‌گوید که همواره در صحنه سیاست حاضر بوده‌اند و طالبی جوری این سکانس را به تصویر کشیده که به نوعی منت‌گذاری بر سر ملت ایران تلقی شود. این هاشمی را ابوالقاسم طالبی روایت کرده، کسی که همیشه در ساخت آثارش نیات خاصی را دنبال می‌کند و به واقع با اهداف قبلی به سراغ پروژه‌هایش می‌رود.

خنده‌دارترین نکته سریال

یکی از شاهکارهایی که از این مجموعه مورد توجه کاربران قرار گرفت، قصری لاکچری‌ست که با عنوان «قرارگاه آلوده‌سازی فرزندان مسئولین» از آن یاد می‌شود. این نکته به قدری عجیب بود که کاربران نیز صدایشان درآمد و از آن تحت عنوان جدیدترین شاهکار صداوسیما نام بردند.

آقای طالبی، به ما رکب نزن برادر، ما هالو نیستیم!

نظر کاربران درباره ماجراهای این سریال

اکانتی به نام مادر نوشته:  کارگردان هفت سر اژدها: این فیلم ترکیبی از ده‌ها پرونده است و درباره شخص خاصی نیست.

بیننده‌ها یک‌صدا: عه پسر رفسنجانی!


کوهنورد: دیشب برای اولین بار‌ مثل بقیه خونواده چند دقیقه‌ای نشستم به دیدن هفت سر اژدها. متوجه شدم این سلطان، دقیقا کیه.


صابر: بلاشک سریال ((هفت سر اژدها)) رو برای مخاطبین ایتا ساختن.


معصومه: هفت سر اژدها می‌گه اعتراض‌های کارگرهای کارخانه‌ها صوریه؟!


مهدی: سریال هفت سر اژدها را من هم مانند بسیارانی از ایرانیان دنبال می‌کنم و گاه از این حجم از تخلفات شگفت زده می‌شوم!


پیمان: گاه با شنیدن برخی دیالوگ های فلان آقازاده که سریال حول تخلفات او‌ می چرخد در وادی حیرت فرو میروم که آز و طمع چه بر سر آدمی نمی آورد...!!! متاسفم! سریال ضعیف و بی محتوایی دیگر!!!!


لاله: هفت سر اژدها ادامه کنایه و طعنه به خاندان هاشمی به خصوص آقا مهدی است! سوژه تکراری برای پر کردن آنتن صداوسیمای میلی و بدون مخاطب!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سریالی‌کاملا‌خوب‌وفوق‌العاده‌است‌وبدبختی‌وفلاکت‌‌ومشکلات‌اقتصادی.ایران‌راهمین.آقازادهها‌‌کهتوسط‌مسولین‌اجرای‌یزمان‌خ ‌ودشان‌‌حمایت‌‌میشدند‌واز‌رانت‌استفاده‌می‌کردندبوجود‌اورده‌اند‌سریالی‌خیلیخوب‌واموزنده‌باتشکر‌از‌آقای‌طالبی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        من این سریال رو بخاطر مجید واشقانی میبینم چون عاشقشم ،تموم مردااز جمله پدرم و برادرم بفداش

    • ناشناس

      اگر واقعا چنین افرادی در جامعه وجود دارند و این حور دارند پول بیت المال را هاپولی می کنند و همه هم خبر دارند که ازش سریال می سازند چرا هیچ کس هیچی نمی گه چرا همه دست رو دست گذاشتن و نگاهشون می کنند،، ملت ما وام دار هیچ کس نیست، گوششون را بگیرید و بندازینشون بیرون

      پاسخ ها

      • صبا

        اتفاقا عالیه...واقعیت تلخه.. وبه مذاق برترینها. که احتمالا از همون هفت سر اژدهایی هست خوش نیومده😁
        اون قرارداد کرسنت هم کاملا پولش تو جیب یه عده خاص میرفت ترکمانچای بود... مطالعه کنید تاریخ رو... سواد خوب چیزیه

    • ایرانی

      آقای طالبی اگه سریال رو روی یک پرونده مالی مانور میداد فیلم بهتر و جذاب تر میشد، الان سریال به مرحله کسل کننده ای رسیده و آدم دیگه حال نگاه کردن به این سریال رو نداره چون به قول شما معلومه از کدوم خانواده داره روایت میکنه از طرفی هم هی میخواد طفره بره بگه این حالا یکی دیگست، دوم اگه اینا انقدر میترسن مستقیم بیان حال بکنن پس چرا روایت میکنن و سریال می سازند و انقدر پول بیت‌المال را هزینه می‌کنند خوب تو که مستقیم نمی تونی بیان کنی چرا سریال میسازی؟!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اتفاقا تازه داره جذابتر میشه .

    • محمد فرزند ایران

      ریشه خانواده هاشمی باید از این کشور کنده شود

    • محمد

      در ارز نیمایی و کارت بازرگانی فسادی وجود دارد که کرسنت و بقیه ی فسادها در مقابل آن هیچ هستند. ببینید کِی گفتم. در آرشیو نگهداری شود

    • ناشناس

      خیلی هم عالیه . کار به ضعف های فیلم ندارم ولی موضوع خوبی داره و رک رفته سراغ موارد حساس و خطو الکی قرمز نظام!

    • ناشناس

      چرا شماها دردتون اومده که این سریال در مورد خانواده هاشمیه؟

    • باشرف

      به هر حال متشکریم از آقای طالبی که مردم را از خیانتهای خاندان منحوس رفسنجانی اگاه کردن. چون این خاندان پرو وو قیح از مردم طلب دارن خدا رسواشون کرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چرا همش نظرات مخالف و غضب دار نسبت به خاندان ایت الله هاشمی رو پخش میکنی

    • محمدرضا عباسی

      فیلم هفت سد اژده ها با ریتم متفاوت بهتر از سریال‌های گذشته است ام شعر پایانی سریال متناقض است درخت،ودرختها و صدای اقرب تصنعی و رمانتیک و ساختگی است

    • ناشناس

      وقتی بیشترین حجم تخلفات
      مربوط به یک خاندان مشخص است
      انتظار دارید فیلمنامه ای غیراز این
      بوجود بیاد؟
      دستش درد نکنه آقای طالبی
      اگه خیلی از این مفاسد
      در برهه های ماست مالی شد

      لا اقل نشان دادنش
      کمی مرهم دل ماست
      برای جرمهایی که هرگز
      دادگاهی تشکیل نشد
      وبلکه با شایعه سازی
      به دوش بقیه افکنده شد
      دست مریزاد آقای طالبی
      خداقوت

    • ناشناس

      من سریال رو دنبال می کنم و متاسفانه حقایق توی این سریال به تصویر کشیده میشه و اینکه این خانواده ژن برتر فکر میکنن که ایران مال این خانواده اس و چه بلاهایی سر مملکت اوردن که دو هر چی تلاش بشه برای حل مسئله بیشتر توی باتلاق فرو میریم دست همشون باید رو بشه از اقای طالبی بسیار تشکر می‌کنم که حقایق رو به نمایش گذاشتن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ‌واقعا لازم بود اقرب با این فیزیک که عین شاخه خشک شده است با این تن صدا ،تو این فیلم باشه،من شخصا بخاطر واشقانی بیشتر مایل به دنبال کردن سریالم،درسته آگاهی داده،ولی خیلی اغراق داره

    • ناشناس

      فیلم بسیار عالی است . چون حقیقت همه چیز را دارد نشان می دهد و رویا پردازی نمی کند . کاشکی همه ی سریال ها اینگونه بودند

    • میم.میم

      مگه غیر اینه که بچه رفسنجانی تا تونست چاقید قاپید؟

    • ناشناس

      این یارو چقدر الکی معروف شد

    • ناشناس

      جالبه نظرات و جفنگیات یک عده شده برای شما همه ی مردم....ضمنا اگر صدا وسیما را نگاه نمیکنند چطور این سریال را دیده اند....واگر فقط نیم ساعت سریال را دیده اند چطور در مورد همه آن قضاوت میکنند...اتفاقا تیترتان بیشتر به خودتان برمیگردد

    • ایرانی

      سریال خوبی است. اطلاعات بسیار ی را به مخاطب ارائه می‌دهد.باید همه در برابر قانون یکسان باشند چه کارگر و چه آقازاده باشد.بنابراین ابتدا باید آگاهی مردم نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی جامعه بالا برود تا امکان تخلف مسئولین و آقازاده ها کمتر شود.

    • ناشناس

      اتفاقاً سریال پربیننده وپر طرفداریه عین واقعیته

    • علی 110

      خیلی خیلی جای این سریال ها در تلویزیون خالی است، تا لااقل مردم بدانند که از کجا ضربه می خورند، ،،مثل بچه‌های هاشمی رفسنجانی که برای کشور سم هستند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تخمه یادت نره

    • ناشناس

      خیلی هم فیلم خوبیه

    • ناشناس

      آقای برترینها ما هم هالو نستیم با این متن طولانی برای این سریال‌های بی ارزش تبلیغ نکن صدا سیما تعطیل دیگه

    • عرفانی

      قصد این مقاله هم نشان دادن کامل محسن هاشمی به اندسته از مخاطبینی که نمیدونستن . ضمنا تاکید دوباره برابنکه دیگران پاک و خاندان هاشمی همه در گیر فساد

    • سرگردان

      _ اتفاقاً تمام ماجراهای این سریال ، نزدیکترین ساخته برای واقعیت‌هایی است که اتفاق افتاده ، و با ایراد گرفتن! از شخصیتهای فیلم نمیتوان سرپوش به موضوع اصلی فیلم گذاشت . در ضمن هر چی هست بهتر از فیلمهای کثیف و ضد فرهنگی ایرانی مثل جومونگ و اوشین و ... است .

    • محمد

      دستت طلا آقای طالبی . مشت دزدا و غارتگرا باید باز بشه و مردم بدونن چه خبره . حق و ناحق کدومه

    • ناشناس

      همه برای سرگرمی میبینن همراه تخمه آفتابگردان

    • ناشناس

      لطفا نطر من دو پخش کنید

    • ,جواد

      این فیلم از همان ابتدا معلوم بود که مهدی هاشمی وباند مافیایی که هاشمی درست کرده را به تصویر کشیده که تو چپاول و غارت همه منابع کشور از نفت و پتروشیمی و زمین و مسکن ‌‌دست دااشتند تا بازار دلار و سکه و داتشگاه ومجلس

    • A-M

      جالبه همه تلویزیون نگاه می کنند و نقد می‌کنند و در انتها میگن صداو سیمای بدون مخاطب!!!

    • ل.ب

      خیلی سریال خوبیه خوب زده به هدف شما اساسا سوختین با این ایراداتی که به فیلم میگیرین نمیتونین روی فسادهای فرزندان هاشمی و دیگر مفسدین سرپوش بزارین .

    • مهدی ابوترابی

      شاید تو فیلمنامه کمی ضعف داشته باشد ولی کلا فیلم خیلی خوبیه
      تا کور شود هر آن که نتواند دید (برترینها)

    • ناشناس

      یه سریال پر از دروغ ناشی از کینه های سیاسی کارگردان از یک جناح سیاسی خاص.
      عاقلان دانند.

    • ناشناس

      سریال بسیار خوبیه بیانگر حقایق تلخ دشمنان داخلی ملت ما ! به شجاعت آقای طالبی درود می فرستم !

    • ناشناس

      سریالش خیلی بیخوده ولی هر چی از هاشمی ها بگن کم گفتن

    • اصف

      اولین سریالی است که بطور مستقیم از قرارداد ننگین خانواده هاشمی با انگلیسیها پرده برمی‌دارد آفرین به کارگردان

    • ناشناس

      بهترین سریال هست بازی خوبه آقای واشقانی دیالوگهای سنگین

    • مهدی یار

      باسلام، باید گفت سریال خوبی است . از بیان حقایق دلخور هستید؟؟؟!!

    • حمید

      و چقدر زیبا و ظریف همه چیز را عادی سازی و موجه می نمایاند!!!

    • داش حمید

      بسیار عالی است

    • سمیه

      سریالیست که مدتها قبل باید پخش میشد با تشکر از همه عواملش

    • سریال شطحی وپیش پاافتاده

    • من

      بسیار عالی و دقیق ساخته شده. خدا قوت بر کارگردان و عوامل

    • شهروند

      فیلم خیلی خوبیه واقعیت تلخ

    • ناشناس

      عجب!!!البته الان که مسئولین حسابی پاکدست شدن و به بیت المال نگاه چپ نمیکنن

    • بی نام

      فقط خانواده هاشمی دزدن

    • فهيمه

      خيلي سريال خوب و جذابيه ،كاش به فساد و مافياي خودرو هم پرداخته شده بود

    • ناشناس

      خیلی سریال جذابیه احسنت به آقای طالبی وآفرین به آقای واشقانی که خیلی زیبا وجذاب نقش خود راایفا کرده .
      ومتاسفیم از این همه زدوبند امیدوارم تک تک آقازاده هائی که خون مردم مظلوم را تو شیشه کردن هرچه زودتر به سزا خود برسند

    • ناشناس

      خانواده ی هاشمی ک تمام شد...ولی الان چرا دست مافیای خودرو و سکه و دلار رو نمیشه..حتما باید بخورن تا ده سال دیگه سریال ساخته بشه..فقط مردم بیچاره ک باید چوب این دزدی ها رو بدن

    • ناشناس

      فیلم عالی . درجه یک
      ما که مشتاق دیدن قسمت های بعدی هستیم
      فکر کنم آب یخ لازم دارید . حسابی سوختید(برترینها)

    • ناشناس

      همین که زحمت نوشتن درباره این سریال رو به خودتون دادید یعنی کارش درسته

    • ناشناس

      جالبه همه در مورد فیلم حرف میزنن ولی برای کسی سوال نشده که این فیلم باید از زیر دست وزارت ارشاد بگذرد پس با علم به این فساد ها هنوز فساد اقتصادی هست و سرانشون هم مشخص هستن ولی اینها با این فیلم ها سر ما رو گرم کردن که چه و به جای ساخت فیلم بیان امثال اینها را در دادگاه علنی و پیش روی همین رسانه و جلوی چشم مردم جریمه و دادگاهی کنن تا کمی ملت باور کنن که این کارهاشون بی جواب نمونده و فساد هم کمتر بشود اما ...

    • ناشناس

      مثل اینکه این سریال آتش بجان خیلی ها انداخته
      چرا اینقدر حساس شده اند عده ای اتفاقاً خیلی سریال خوب هست و تا جایی که بنده اطلاع دارم
      تمام دوستان واقوام ما هرروز این سریال را دنبال می کنند مگر آقازاده ها کم به این مملکت خیانت کرده اند مخصوصاً فرزندان آن مرحوم که هنوز هم در زندان آب خنک می‌خورد که بر علیه امنیت این کشور که با دادن صدها هزار شهید روپای خود ایستاده اقدام کرده است و حتی در زندان هم کارهایی می کند که از دست هر کسی بر نمی آید فقط اون کسانی که طلبکار از این انقلاب هستند خدا نابودشان کند انشاالله که این خانواده بیش از همه از این انقلاب
      استفاده کرده و بیش از همه هم طلبکار هستند واین مملکت را ارث پدرشان می‌دانند

    • مرتضی

      اینکه این سایت کرسنت را میندازه گردن زاکانی و از خانواده هاشمی حمایت میکنه نشون میده هم زاکانی کارش درست بوده و هم مهدی هاشمی فساد اندر فساد اندر فساد بوده

    • aaj

      داداش الان شما نقد کردی یا تخریب؟بازم دست کارگردان درد نکنه که حداقل جرات کرده پشت پرده ی کثیف آقازاده ها رو حتی دست و پا شکسته به تصویر بکشه اینا نباید حاشیه ی امن داشته باشن البته ترسم اینه که شما خودت هم رسانه ی اونا باشی که تخریب رو در پیش گرفتی تا بلکه افتضاحات دیگه اربابانتون برملا نشه

    • علیرضا

      ما ملت در کل هر کسی بیاد روی کار همین سرنوشت را داریم

    • امیر

      دم کارگردانش گرم، خیلی با هنر و ظرافت حقیقت به مردم انتقال داد، هرکدام از سایت ها و رسانه ها دارند این سریال می زنند. مطمن باشید از گروه ای مافیایی پول گرفتند یا مال خود مافیا هستند، صدا و سیما با قدرت به کارت ادامه بده

    • ناشناس

      سریال خیلی خوبیه همسر واقعیت هست اما بعضی ها دردشون گرفته؟؟

    • امین

      متاسفانه این خاندان از احترامی که ملت ایران بهشون گذاشتن سواستفاده کردن و دزدی های بزرگی کردن که هموز اثارش هست

    • حنا

      کاری با نقص های فنی فیلم ندارم، اتفاقا فیلم اشاره خوبی به خانوادهای اژدها صفت برخی مسئولین داره که با طمع و حرص برای مال اندوزی و مقام، اقتصاد و جان مردم رو به خطر انداختند و گرنه کشور ما از نظر موقعیت جغرافیایی ومنابع طبیعی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.من نمی دونم چرا برترین ها اینقدر دچار فشار خون شده....... شاید از طرف این خانواده ها مورد حمایت مالی هستید!!!!!!

    • علی

      یک سریال هم باید از اشتباهات هاشمی در جنگ تحمیلی و سیاست‌های غلط کاهش جمعیت ایرانیان در جهت خوشایند غرب انجام داد بسازند.

    • اقرب

      خوش به حال آقا مهدی که اینقدر سینه چاک داره

    • محمد

      چند قسمت از فیلم و بخش های مختلفش رو دیدم و داستانش رو خوندم
      فارق از داستان و محتوا فیلم بشدت سطح پایین و دارای نقص های عجیب و غریب زیادیه

    • م صاد

      سریال هفت سر اژدها سریال موففی است بسوزین
      سیما هم مخاطب زیاد دارد واز سالهای قبل بیشتر مخاطب جذب کرده

    • ناشناس

      سریال هفت سر اژدها فوق‌العاده است،. چون با جسارت پرده از خیانت عده‌ای وطن فروش برمی‌داره.که با دزدی و ریا کاری تیشه به ریشه اسلام و ایران میزنندطبیعیه که عده ای جیره خوار ناراحت بشن
      آقای طالبی دست مریزاد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        قربون هرچی ایرانیه ایرانی

    • شقایق

      خیلیم خوبه

    • بنده

      هان چی شده کی دردش اومده .موضوع سریال عالی با تمام به قول شما ضعفهاش .همون که حلقه های رسانه ایی امثال سلطان خواه فعال شدن یعنی سریال زده به اونجایی که نبایدمیزد

    • ناشناس

      سریال خوبی بود کلیتش
      یه ایراداتی داشت ولی در کل خوب بود
      آنقدر تخریب نکنید دیگه

    • ح

      از واقعایات جامعه ما بوده وهست از قدیم گفتن چشم دنیا دار راقناعت پر کند یاخاک گور

    • داود

      سریال خوبی بود در مورد قرارداد کرسنت متوجه شدم متن فیلم ربطی به حاج مهدی هاشمی دارد .گذشته از مسائل حاشیه زمانی که در تأسیسات دریائی مدیر بود یک مهندس کاردانی بود.

    • ناشناس

      آقای طالبی متشکریم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج