آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۱۹۴۵۲
۲ نظر
۱۷۸۸
۲ نظر
۱۷۸۸
پ

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

در این مقاله قرار است فهرستی از سریال‌های موفق و محبوب کره‌ای در ژانر کارآگاهی را همراه هم مرور کنیم، سریال‌هایی که تماشایشان دست‌کم برای لحظاتی حرکت خون در رگ‌هایتان را متوقف خواهد کرد.

برترین‌ها: آشکار شدن حقایقی که مو را بر تنتان سیخ می‌کند، تقابل‌های خطرناک و پرهیجان و البته مرگ‌های غیرقابل پیشبینی همه و همه عبارت‌هایی است که عاشقان ژانر خاصی از سریال‌های کره‌ای برای معرفی سریال‌های مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند. در این مقاله قرار است فهرستی از سریال‌های موفق و محبوب کره‌ای در ژانر کارآگاهی را همراه هم مرور کنیم، سریال‌هایی که تماشایشان دست‌کم برای لحظاتی حرکت خون در رگ‌هایتان را متوقف خواهد کرد.

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

البته که عشق و رومنس نیروی محرک و دلیل پرطرفدار شدن سریال‌های کره‌ای در سراسر دنیاست اما طرفداران جدی‌تر سریال در دنیا می‌دانند سریال‌سازهای کره‌ای در سبک‌های دیگر همچون سریال‌های معمایی و کارآگاهی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. داستان‌های جذابی که باعث درگیر شدن مخاطب می‌شود وقتی در این سریال‌ها با بازی‌های خوب، جلوه‌های ویژه حرفه‌ای و در خدمت داستان و البته تیم سازنده کاربلد همراه می‌شود، بدون شک می‌تواند هر علاقمندی را به دام این سریال‌ها بیندازد.

از تماشای این سریال‌های کره‌ای پشیمان نمی‌شوید

یارِ مشکوک(suspicious Partner)

کارگردان: پارک سان- هو

بازیگران: جی چانگ- ووک، نام جی- هیون، چون تائه- جون، کئون نارا

تعداد قسمت‌ها: ۴۰

ژانر: حقوقی، جرم و جنایت، رمانتیک- کمدی

خلاصه داستان: داستان با رابطه کاری و شوخی‌های یک دادستان ارشد با بازی جی چانگ ووک و کارآموزش آغاز می‌شود و اولین گره زمانی ایجاد می‌شود که کارآموزِ دادستان به جرم قتل نامزد سابقش دستگیر می‌شود. حالا آشکار کردن حقیقت و نجات یون بانگ- هی با بازی نام جی- هیون فقط و فقط بر عهده دادستان است. 

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

فصل دوم این سریال با نام عشق در خطر یا Love In Trouble هم شناخته می‌شود و در کنار لحظات درام عاشقانه و معماهای جذاب پلیسی، این سریال مخاطب را با دنیای مبارزان جرم و جنایت آشنا می‌کند و با تجربه‌های نزدیک به مرگ برای شخصیت‌های اصلی داستان، خطر همیشگی حاضر در چنین حرفه‌هایی را یادآوری می‌کند.


دروغگوی دوست‌داشتنی من(My Lovely Liar)

کارگردان: نام سونگ- وو

بازیگران: کیم سو- هیون، هوانگ مین- هیون

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

ژانر: معمایی، رمانتیک- کمدی

خلاصه داستان: این سریال خیلی زود شما را با شخصیت اصلی‌اش به تماشای ادامه قسمت‌ها ترغیب می‌کند. دوک سول- هی با بازی کیم سو- هیون زندگی بسیار سختی دارد و دلیل آن مشکلات این دختر برای اعتماد کردن به دیگران است. دوک توانایی ویژه‌ای دارد و بهتر از بقیه می‌تواند متوجه دروغ در شخصیت هر فردی بشود.

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

زندگی دوک و البته داستان سریال زمانی جذاب‌تر می‌شود که یک متهم به قتل وارد زندگی او می‌شود. متهم به قتلی که جز دوک هیچ‌کس بی‌گناه بودنش را باور نمی‌کند و تنها روزنه امید او برای فرار از مجازات برای قتلی که مرتکب نشده، دوک و توانایی‌های خاص اوست.


فراتر از شیطان(Beyond Evil)

کارگردان: شیم نا- یئون

بازیگران: شین ها- کیون، یئو جین- گو

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

ژانر: معمایی، درام، هیجان‌آور

خلاصه داستان: این سریال هم به مانند بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های فوق‌العاده پلیسی و کارآگاهی با دو پلیسِ همکار آغاز می‌شود. همکارهایی که باز هم همانند بیشتر سریال‌های پلیسی یکی با بازی شین کا- هیون غیر قابل پیشبینی و غیر قابل کنترل و دیگری با بازی یئو جین- گو قابل اعتماد و قانون‌مدار است.

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

داستان فراتر از شیطان اما زمانی به اوج هیجانش می‌رسد که هر دو همکار در تلاش برای به دام انداختن یک قاتل سریالی خطرناک به این نتیجه می‌رسند که راهی جز شکستن و نادیده گرفتن قانون وجود ندارد. قانون شکنی‌هایی که هزینه‌ای سنگین برای کارآگاهان قصه دارد و آن‌ها را با پرسش‌هایی جدی درباره ارزش‌های اخلاقی خود و دیگران روبرو می‌کند.


گلِ شیطان(Flower of Evil)

کارگردان: کیم چئول- کیو

بازیکران: لی جون- گی، مون چائه- ون، جانگ هی- جین، سئو هیون- وو

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

ژانر: جرم و جنایت، رمانتیک، معمایی- هیجان‌آور

خلاصه داستان: مانند اغلب سریال‌های کره‌ای، گلِ شیطان هم با داستانی بسیار جذاب و پرکشش آغاز می‌شود و خیلی زود مخاطب را درگیر خود می‌کند. ظاهرا همه‌چیز در زندگی یک کارآگاه خانم با بازی مون چائه- وون در سر جای خود قرار دارد. او با مردی به ظاهر بی‌نقص ازدواج کرده و آن‌ها حتی صاحب یک فرزند هم شده‌اند.

 

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

ورقِ زندگی کارآگاه اما زمانی برمی‌گردد که او در خلال تحقیقاتش برای حل کردن مجموعه‌ای از قتل‌های وحشتناک و تکان‌دهنده به سرنخ‌هایی باورنکردنی می‌رسد، سرنخ‌هایی که از زندگی دوگانه همسرِ کارآگاه حکایت دارند.


یک روز معمولی(One Ordinary Day)

کارگردان: لی میون- وو

بازیگران: کیم سوو- هیون، چا سئونگ- ون، کیم سونگ- کیو

تعداد قسمت‌ها: ۸

ژانر: جرم و جنایت، حقوقی- هیجان‌آور

خلاصه داستان: داستان جذاب و پرکشش این سریال زمانی آغاز می‌شود که یک دانشجوی سختکوش به نام کیم و با بازی کیم سوو- هیون ناگهان خودش را متهم اصلی قتل یک دختر می‌بیند. کیم مشغول گشت زدن با تاکسی پدرش است و ناگهان با دختری زیبا آشنا می‌شود. کیم و دختر مرموز زمانی را با هم می‌گذرانند و روز بعد کیم پس از بیدار شدن از خواب، خود را با جسد دختر جوان تنها می‌بیند.

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

داستان وقتی جذاب‌تر می‌شود که می‌فهمیم تنها راه نجات کیم از این مخمصه، وکیل جوان و بی‌تجربه و نامحبوبی است که به سختی توانسته حدنصاب لازم برای این شغل را به دست بیاورد. نویسنده و کارگردان در خلال روایت داستان اصلی البته به انتقاد از ضعف‌های سیستم قضایی کشورشان هم می‌پردازند.


سیگنال(Signal)

کارگردان: کیم ون- سئوک

بازیگران: لی جه- هون، کیم هایه- سو، چو جین- وونگ

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

ژانر: معمایی، هیجان‌آور، تخیلی

خلاصه داستان: داستان جذاب این سریال محبوب با کشف شدن یک بیسیم(واکی تاکی) مرموز در صحنه رخ دادن یک آدم‌ربایی آغاز می‌شود. بیسیمی که ظاهرا قدرت ارتباط برقرار کردن با گذشته را دارد و باعث می‌شود یک ستوران پلیس در زمان حال با بازی لی جه- هون با یک کارآگاه باتجربه اما خجالتی در گذشته با بازی چو جین- وونگ همکار شود.

شش الماسِ جنایی که روز و شب‌تان را می‌سازد

داستان با همکاری موفقیت‌آمیزِ دو نیروی پلیس در زمان‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند و آن‌ها به کمک هم موفق می‌شوند جنایت‌هایی در زمان‌های مختلف را حل کنند یا اساسا از رخ دادنشان جلوگیری کنند. با ورود تنها افسر پلیس زنِ نیروهای ویژه با بازی کیم هایه- سوو، داستان دو پلیس مرد و بیسیم اسرارآمیزشان به اوج خود می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نبوی

      باسلام لطفا سریالهای تاریخی کره را پخش کنید
      باحترام
      ارادت و خسته نباشید

    • ۲۲سالمه

      فراتر از شیطان عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج