۲۴۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در كمتر از ۲۰ دقيقه آشپزخانه را تميز كنيد

بسياري از ما پيش از رسيدن مهمان‌ نگران به‌هم‌ريختگي و آشفتگي آشپزخانه‌مان هستيم. با مرور اين نكات و رعايت برخي از آن‌ها در طول هفته، به‌راحتي مي‌توانيد بعد از آشپزي با جابه‌جا‌كردن ظرف‌هاي غيرضروري، آشپزخانه‌تان را سريع به حالت اول برگردانيد.

در كمتر از 20 دقيقه  آشپزخانه را تميز كنيد

در كمتر از 20 دقيقه  آشپزخانه را تميز كنيد

  • سينك ظرفشويي نخستين جايي است كه توجه همه از جمله مهمان‌تان را به‌خود جلب مي‌كند. تميزي و پاكيزه بودن اين محل نشانه بهداشت و خانه‌داري بدون عيب و نقص شماست، بنابراين بلافاصله پس از شستن ظرف‌ها آنجا را تميز كنيد.
  • تميز بودن اجاق گاز و هود بالاي اجاق نيز نشانه سليقه و توجه خانم خانه به آشپزخانه و سلامت اعضاي خانواده‌اش است. بهتر است براي تميز كردن اين بخش از يك پاك‌كننده قوي چربي و دستمال ضدخش كمك بگيريد.
  • تميز بودن پاركت يا كف‌پوش آشپزخانه اهميت زيادي دارد. درصورت لزوم با كمك زمين‌شوي ابري كف‌پوش‌ها را برق بيندازيد. زير كابينت، پيشخوان و اجاق گاز را نيز با دقت بررسي كنيد تا از نبودن حشرات موذي در آن بخش‌ها مطمئن شويد.
  • مراقب باشيد، سطل آشغال‌ را پيش از آنكه مهمان‌ها از راه برسند خالي كرده باشيد تا بوي نامطبوع زباله‌ها موجب آزارشان نشود.
  • از پاكيزه بودن روي پيشخوان و ميز آشپزخانه مطمئن شويد و درصورت لزوم از يك روميزي زيبا و تميز براي جلوه دادن به آشپزخانه استفاده كنيد.
  • يخچال هم يكي از بخش‌هاي مهمي است كه محل توجه افراد است. بنابراين تميز بودن فضاي درون آن و مطبوع بودن بوي آن نيز حائز اهميت است. پيش از آنكه مهمان‌ها از راه برسند از خوشبو بودن فضاي داخل آن مطمئن شويد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج