به گفته روانشناسان، هر رنگی که در تبلیغات استفاده میشود احساسات خاصی را در مشتری برمیانگیزد. برای افزایش فروش محصولات بازاریابان از استراتژیهای خاصی استفاده میکنند و گاهی به نتایج واقعا خیره کنندهای میرسند.
برترینها : به گفته روانشناسان، هر رنگی که در تبلیغات استفاده میشود احساسات خاصی را در مشتری برمیانگیزد. مثلا قرمز توجه فرد را جلب میکند و معمولا حس قدرت ایجاد میکند، در حالی که آبی همه چیز را قابل اعتماد جلوه میدهد و اغلب همراه با شجاعت است. برای افزایش فروش محصولات بازاریابان از استراتژیهای خاصی استفاده میکنند و گاهی به نتایج واقعا خیره کنندهای میرسند. نمونههایی از تبلیغات در فضای باز را در این مطلب میبینید که خلاقیت طراحانشان را تحسین میکنید.
یاهو: اندازه دیگر مهم نیست، (پیوستهای سنگین را میتوانید بفرستید)
کارلو اند کو: پیش به سوی بهترین کوتاهی مو
ایکیا: راه حل فوق العاده برای آپارتمانهای کوچک
کیت کت: از مکالمه بدون اتصال به اینترنت لذت ببرید
کلینکس بینی شما را تمیز نگه میدارد
برنزه شوید، اما استراحت هم کنید
هرجا نشستید کمربند ایمنی را ببندید
پیتر والش حتی کبوترها را هم منظم میکند
آی مکس: دنیا را سه بعدی ببینید
پاستا موندا: نمیتوانید خودتان را از بشقاب جدا کنید
کولگیت: دیگر هیچ سایه زردی وجود ندارد
مک دونالد: از خط عابر پیاده زرد عبور کنید
آریل: از سفیدی لذت ببرید
لگو: با لگو رویاتو بساز
میست: نوشیدنی کاملا طبیعی
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
نظر کاربران
جذاب بود
پاسخ ها
فقط اولیییییی
بابا دسخوووووش
خوشمان آمد.
خيلى باحال بودن خلاقيت اينه
عالی بود