۵۵۶۵۰۴
۱ نظر
۵۰۴۵
۱ نظر
۵۰۴۵
پ

تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخی

آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود.

برترین ها: آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد. Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشی‌های مشهور تکمیل می‌شد و کفش سوژه‌ها را به نمایش می‌گذاشت. از آنجا که پرتره‌های مشهور از جنبش‌ها و ژانرهای هنری متفاوتی در تاریخ هنر هستند، سبک‌های مختلفی از کفش نمایش داده می‌شود. تصاویر جالب برندگان این نمایشگاه را در این مطلب مشاهده می‌کنید.
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخ هنر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    چه جالب

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج