تبلیغات خلاقانه واکس بااستفاده از شاهکارهای تاریخی
آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود.
برترین ها: آژانس تبلیغاتی Ogilvy با اعتقاد بر اینکه «ایده ها، بینش و الهام» کلید کسب و کار خلاق هستند توانست برنده بزرگ جشنواره خلاقیت ۲۰۱۷ کن شود و شیر طلا و برنز را در چاپ و نشر به دست آورد. Ogilvy شاهکارهای قدیمی را به تبلیغات معاصر برای برند واکس کفش کیوی تبدیل کرد. در این رقابت باید نیمه پایینی نقاشیهای مشهور تکمیل میشد و کفش سوژهها را به نمایش میگذاشت. از آنجا که پرترههای مشهور از جنبشها و ژانرهای هنری متفاوتی در تاریخ هنر هستند، سبکهای مختلفی از کفش نمایش داده میشود. تصاویر جالب برندگان این نمایشگاه را در این مطلب مشاهده میکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
نظر کاربران
چه جالب