۵۲۵۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

پیاده کردن زوج امریکایی در داکا به جای داکار!

ماجرای سوتی وحشتناک ترکیش ایرلاین

زوج امریکایی از ترکیش ایرلاین بلیط برای داکار در سنگال رزرو کردند اما در داکا در بنگلادش پیاده شدند.

خبرآنلاین: زوج امریکایی از ترکیش ایرلاین بلیط برای داکار در سنگال رزرو کردند اما در داکا در بنگلادش پیاده شدند.

داستان از این قرار است که سندی والدیویسئو به ترکیش ایرلاین در لس آنجلس زنگ زده و می گوید DAKAR.

شرکت هواپیمایی اشتباه متوجه شده و بلیت را برای داکا در بنگلادش صادر می کند.

زوج امریکایی از لس آنجلس به استانبول می رسند و بعد از ۴ ساعت استراحت به سوی هواپیما هدایت می شوند. در بلیط سندی و همسرش، کد DAC به جای DKR‌ خورده اما آنها نمی دانند که کجا خواهند رفت.

بعد از سوار شدن در هواپیما و دیدن نقشه روی صفحه نمایشگر متوجه می شوند که به سوی بنگلادش می روند.

ماجرای سوتی وحشتناک ترکیش ایرلاین!

بعد از فرود، اعتراض کرده و ترکیش ایرلاین با شنیدن نوار ضبط شده تلفنی هنگام رزرو بلیط متوجه اشتباه کارمندان خود می شود.

معذرت خواهی کرده و بدون اخذ هزینه و صرف ۹ ساعت ؛ زوج امریکایی به استانبول بازگشت داده می شوند و با یک هواپیمای دیگر آنها را راهی داکا در کشور افریقایی سنگال می کنند.

زوج امریکایی اعتراض رسمی خود را کتبا به مدیریت ترکیش ایرلاین نوشته و مدیریت ضمن عذرخواهی فراوان، دو بلیط رایگان به هر نقطه از دنیا که آنها بخواهند، هدیه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

می‌خواید یکبار برای همیشه از «بی‌پولی» خلاص شید؟ این وبینار رایگان برای شماست 👇

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • شیطون

    منظورش از زوج امریکایی ، مریم سراوانی و شوهرش بوده
    البته شوهرش به تبعیت از مریم ، تابع امریکا شده
    اصلیتش مال همون بنگلادشه

    پاسخ ها

    • parvin

      خوش بحاله مریم سراوانی با شوهرش که حداقل ۲ تا بلیت مجانی میگیرن

  • بدون نام

    اوج احترام به مشتری
    1 - بررسی
    2 - قبول اشتباه
    3 - عذرخواهی با دادن بلیط برای سفر
    ای کاش در کشور ماهم ....... و مسئولین از زیر بار اشتباهات شانه خالی نمیکردند

  • امیر

    بلیز=بلیت
    هداست=هدایت
    اگه ایران بود میگفتن به ما چه
    کاری که ایرانسل با من کرد نا محدود سفارش داده بودم محدود بهم دادن 45 هزار تومن ضر کردم حرومشون باشه

  • مملی

    به سوی هواپیما هداست می شوند.
    مجله جان هدایت نه هداست.

    در ضمن مسئولین هواپیمایی کشور یاد بگیرید.

  • عادل

    متن غلط غلوط زیاد داشت! مجله توو این بیکاری 1 غلط گیر استخدام کن خب ! ما که نباید حدس بزنیم چی نوشتی خب!

  • BA DEGAT

    صحیحش بلیطه نه بلیز!

  • nima

    baaz inaa jobran kardee,bilite raf bargash gereftam az dakheliaa.raft o raftim bara bargash havapeyma nadashtan bilitemunam suzundan hich poolesham nushe jan kardan

  • بدون نام

    این که سوتی نبود. نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به مسافراش بود. بیا تو پروازهای خودمون ببین ......

  • حلیم

    لطفا متن را بخوانید چند غلط در آن یافت میکنید - بلیت را بلیز -هدایت را هداست و... تایپ نموده اید کسی که سوتی را میگیرد سوتی نمیدهد-
    اما این اخبار زیباست -انشاالله روزی مسافران داخل کشور ماهم احترام داشته باشند

  • بدون نام

    ترکیه هم داره اروپایی برخورد میکنه یا مشتریاش.
    حالا اگه ایران بود بنظرتون چه جوابی میدادن؟

    پاسخ ها

    • محمود

      اگه ایران بود الان مسافره دم در فروگاه واستاده بود به مردم میگفت مسافرم بلیطمو اشتباهی دادن تورو خدا پول کمک کنید تا خوبه برسم :-))

  • bahram

    حالا اگه ایران بود .............!

    پاسخ ها

    • Pouyan

      بلیط برگشت براش نمیگرفتند هیچ ازش شکایت هم میکردند و به جرم اهانت به مسئولین زندانی میشد ...........!

  • آرش

    بابا اشتباهی نبوده که فرق داکا با داکار فقط یه"ر" هست!

  • مریم سراوانی

    تورکیش ایرلاین فقط تور کیش اون خوبه جاهای خوب کیش میبره. من هم از لوس انجولیس کی خاستم برم ازونا بلیط گرفتم شماره صندلی نداشت تازه روی چرخ جلو هم بود هی وقتی روی دس انداز می رفت خیلی تکون شدید می خورد خوب نیست تورکیش ایرلاین

  • بحیرا

    به نظرتون تو ایران نوار مکالمات و سفارشات تلفنی ثبت میشه؟؟؟؟؟

  • بدون نام

    مسئولان یاد بگیرن

  • فهيم

    من هفته گذشته دوشنبه دوم دسامبرمسافر هواپيمايي آسمان از تهران به مقصد دبى ساعت ١٣:٥٠ به شماره پرواز ٦٦٤٢بودم.
    پرواز با تأخير در ساعت ٢٠:٣٠ انجام شد در سالن انتظار غذاهاى بسته بندى كه داخل هواپيما سرو مى شود به مسافران دادند بدون اينكه ميز و صندلى مناسب وجود داشته باشد بعضي مسافران روى زمين وبعضى روي صندلى به سختي غذاها را خوردند.
    در نهايت خستگى سوار هواپيمايي شديم كه داخل آن بى شباهت به اتوبوسهاى متروكه نبود و صندليها بسيار نزديك به هم بود كه با درد پاهايي كه پس از انتظار طولاني در فرودگاه داشتيم قابل تحمل نبود. برگ شكايتى داخل هواپيما نوشتم و شماره تماسهايم در ايران و دبى ذكر كردم ولي أصلا رسيدگى نشدو تماسى گرفته نشد.
    در برگشت در تاريخ دوشنبه پرواز ٦٦٤٣ ساعت ١٧:٣٥ همين هواپيمايي در ترمينال شماره ٢ اين پرواز با تأخير در ساعت ٢:٣٥ روز بعد با تأخير بسيار بدون اطلاع رسانى انجام شد من پس از تحويل هتل در ساعت ١ در فرودگاه دبي بودم بدون ناهار و شام از سوى هواپيمايي آسمان در سالن انتظار بودم.
    پرواز تابان در ساعت ١٩:١٥ از دبى به تهران بود و جاي خالي هم داشت به دفتر آسمان در فرودكاه دبى رفتم و گفتم من حتما بايد به تهران بروم و اين تأخير برأي من بسيار سخت است خانمي كه در آنجا بود به راحتى كفت مىتونيد بليط پرواز تابان رو بخريد و بليط آسمان را كنسل كنيد كه ما هيچگونه شرائط كه پرواز رو با جابجا كردن بليط باشد را نداريم
    خريد بليط به نرخ و شرائط كنسلي هم كه مشخص است.
    من به إجبار منتظر پرواز ماندم . متاسفانه پس از پرواز بار و ساك من و تقريبا ٧ نفر از مسافرهاي ديگر به ايران نيامد و در فرودكاه تشكيل پرونده شد تا پيگيرى شود. حال بفرماييد چه شرائط بد ديگر ميتوانست برأي من اتفاق بيفتد كه نيفتاده باشد. اگر كسي مي تواند راهنمايي كند من كجا و به چه كسي شكايت كنم كه پاسخگو باشند اگر مسافر تأخير كند مجاب به پرداخت و خسارت هزينه بليط است حال هواپيمايي ايران در موضع قدرت است و هيچ مشتري مدارى از سوى آنان ديده نميشود و مسافر هم مجبور به قبول

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج